به گزارش ایرنا، ماموستا ملا هادی رمضانی روز سه شنبه در همایش مهر تحصیلی که در روانسر برگزار شد ، افزود: ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و 500 هزار ریال است که در مجموع برای این هدایا 150 میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 550 بسته نوشت افزار از محل موقوفات در شهرستانهای پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی توزیع شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه کمک به دانش آموزان بی بضاعت و ترویج فرهنگ وقف در جامعه است.
ماموستا رمضانی اضافه کرد: دین مبین اسلام دینی غنی است که بر بخشش و انفاق تاکید فراوانی داشته است.
وی ادامه داد: دشمنان دین مبین اسلام درصدد هستند که فکر و اندیشه جوانان و آینده سازان را به سوی خود هدایت کنند اما متولیان باید نسلی مومن و متعهد را پرورش دهند.
مدیر آموزش و پرورش روانسر با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده‌‌سازان این کشور هستند، خاطرنشان کرد: باید در راستای اعتلای سطح علمی دانش‌آموزان تلاش کنیم تا آینده‌ای درخشان را برای کشورمان داشته‌ باشیم.
عثمان ویسی افزود: کمک به دانش آموزان بی بضاعت در پیشگاه خداوند متعال اجر معنوی دارد و تحصیل بدون دغدغه مهمترین خواسته و آرزوی دانش آموزان بی بضاعت است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
74555/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.