روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز شنبه به نقل از هوشنگ بازوند در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اعلام کرد: وزیر کشور به صورت مستمر پیگیر ساخت این مجموعه هستند لذا دستگاه های ذیربط وظیفه دارند که نهایت تلاش و کوشش خود را برای ساخت این اردوگاه بکار گیرند.
وی از همه دستگاه های عضو این شورا خواست که تلاش کنند تا ساخت این اردوگاه که برای بهبودیافتگان از اعتیاد در نظر گرفته شده، هر چه سریعتر اجرایی شود.
وی بیان داشت: محوریت ساخت این اردوگاه با دفتر فنی استانداری است که این دفتر باید وظایف هر کدام از دستگاه ها را به صورت دقیق مشخص کند و در گام بعدی مطالبات دستگاه ها نیز برای ساخت مشخص شود تا اگر اعتباری در این زمینه تخصیص یافت به دستگاه ها بدهیم اما دستگاه ها توجه کنند که برای شروع ساخت نباید منتظر تامین اعتبار و تخصیص باشند و باید از محل اعتبارات درون دستگاهی خود برای ساخت این مجموعه اقدام کنند.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تاکید کرد: مرحله اول این اردوگاه باید هر چه سریعتر شروع شود و دستگاه های خدمات رسان نیز نیازهای خود را به معاونت عمرانی استانداری ارسال کنند و همه دستگاه ها موظف به همکاری و هماهنگی در راستای ساخت این اردوگاه هستند.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.