به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار عصر چهارشنبه در هجدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان این صنعت در سرسرای اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه ، افزود: از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از حوزه صنعت چاپ در استان کرمانشاه حمایت می کنیم.
او از تشکل ها و فعالان حوزه چاپ استان کرمانشاه خواست مطالبه گر باشند و ما هم در استانداری برای توسعه صنعت چاپ حمایت می کنیم.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نقش موثر صنعت چاپ در افزایش سطح دانایی و تبادلات فرهنگی و علمی، گفت: صنعت چاپ موجب ایجاد تحول در حوزه فرهنگ و علم شده است.
الهی تبار تاکید کرد که در راستای توسعه در استان کرمانشاه نیاز جدی به توسعه زیرساخت های مهم از جمله صنعت چاپ داریم.
او استان کرمانشاه را در بخش های مختلف دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان دانست و افزود: برای به توسعه رساندن استان با استفاده از این ظرفیت ها باید نگرش ها را نیز تغییر دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، همسایگی کرمانشاه با کشور عراق را یک فرصت بسیار خوب برای ارتباطات اقتصادی و تجاری با این کشور دانست و گفت: عراق امروز نیاز جدی به محصولات ما دارد و باید خود را برای صادرات در سطح وسیع به این کشور آماده کنیم.
الهی تبار اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در حوزه صادرات، توجه به بسته بندی شکیل و با کیفیت است و فعالان صنعت چاپ باید به این موضوع مهم توجه کنند.
در این جشنواره از 26 تن از فعالان صنعت چاپ استان کرمانشاه با اهدای تندیس قدردانی شد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.