به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ورمقانی شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران با انعکاس مسایل و مشکلات جامعه و مطالبات مردم، نقش بسزایی در توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان بر عهده دارند.
وی افزود: توسعه کهن دیار گروس یکی از مهمترین دغدغه های مردم، مسئولان و خبرنگاران است و برای تحقق این هدف گذاری باید اختلافات قومی و زبانی را کنار گذاشته و با اتحاد به سوی قله های توسعه گام برداشت.
فرماندار بیجار تاکید کرد: خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در همرامی، همیاری و اطلاع مردم از وضعیت جبهه های حق علیه باطل و نیروهای انقلاب ایفا کردند.
او با اشاره به اینکه انتقاد به عملکرد مسئولان وارد است، گفت: انتقادات باید سازنده، با راهکار و در راستای حل مشکلات باشد و نباید تخریب مسئولان به نام انتقاد در جامعه رواج یابد.
ورمقانی یادآور شد: رسالت خبرنگار و مقام الهی قلم، در قرآن کریم از ارزش والایی برخوردار است زیرا این مقام و مرتبه بسیار حساس و سنگین است.
وی اضافه کرد: بسیاری از مسایل و مباحث اجتماعی در بیجار توسط عده ایی 2 قطبی شده و اصل همشهری بودن و ساکن یک شهرستان بودن بدست فراموشی سپرده شده است.
فرماندار بیجار افزود: سه پروژه اقتصادی و مهم گندله سازی، آهن اسفنجی و پتروشیمی در شهرستان کنگ زنی شده و در آینده نزدیک راه اندازی می شود و آثار و پیامدهای مثبت آن برای همه مردم دیار گروس ملموس خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه اتحاد تنها رمز پیروزی بر مشکلات و مسایل شهرستان است، اظهار داشت: اگر دغدغه و هدف همه دلسوزان، توسعه دیار گروس باشد، جانمایی پروژه های اقتصادی با همدلی و همزبانی آحاد مردم می تواند به هدف نهایی که همان توسعه همه جانبه است، نزدیک شد.
شهرستان بیجار با 89 هزار و 162 نفر جمعیت در 142 کیلومتری شمال شرق سنندج قرار دارد.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.