به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پزشکی قانونی، غلامرضا همایون نژاد اظهار داشت: از 90 نفر فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در این مدت، 79 نفر مربوط به تصادفات برون شهری، هشت نفر مربوط به تصادفات درون شهری و سه نفر هم به دلیل تصادفات در جاده های روستایی جان خود را از دست داده اند.
وی اضافه کرد: در مدت مشابه سال گذشته نیز 78 نفر در کل تصادفات رانندگی سه ماهه اول در این استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 62 نفر در جاده های برون شهری، 9 نفر در جاده های روستایی و هفت نفر در تصادفات درون شهری فوت کردند.
همایون نژاد با اشاره به اینکه بررسی میزان مصدومین ناشی از تصادفات در سه ماه ابتدایی امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد 13.6 درصدی می دهد، افزود: در این مدت یک هزار و 825 نفر بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شدند، این رقم درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مصدومین حوادث رانندگی یک هزار و 607 نفر بود، 13،6 درصد افزایش یافته است.
وی تاکید کرد: از کل مصدومین حوادث رانندگی در این مدت، یک هزار و 310 نفر مرد و 515 نفرزن بودند، این درحالی است که از کل مصدومین حوادث رانندگی مدت مشابه سال قبل یک هزار و 154 نفر مرد و 453 نفر دیگر زن بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی کردستان در رابطه با آمار نزاع در این استان هم گفت: در سه ماهه ابتدای امسال 2 هزار و 749 نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که نسبت به 2 هزار و 671 نفر مراجعه مدت مشابه سال قبل شاهد رشدی سه درصدی بودیم.
وی یادآور شد: از کل مراجعه کنندگان در سه ماهه ابتدای امسال، 2 هزار و 42 نفر مرد و 707 نفر دیگر زن بودند این در حالی است که از کل مراجعه کنندگان به دلیل نزاع در مدت مشابه سال قبل یک هزار و 991 نفر مرد و 680 نفر دیگر زن بودند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.