به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی خطاب به سرلشگر محمدعلی جعفری آمده است: شهادت قهرمانانه 11 نفر از جان برکفان و غیور مردان سپاه و بسیج بدست عوامل خود فروخته استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب را خدمت حضرتعالی و تمام نیروهای تحت امر بخصوص خانواده گرانقدر شهدا که به فرموده امام راحل (ره) چشم و چراغ این ملت هستند صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می کنم.
وی تاکید کرد: همگان آگاه هستند که در طول تاریخ پُر افتخار اسلام ناب محمدی (ص) امت مسلمان همواره از نعمات و برکات جاودان خون های پاک به ناحق ریخته شده شهدا بهره مند شده اند و شهادت این پاسداران حریم میهن اسلامی نشان داد که همه مذاهب و اقوام در حفظ امنیت پایدار تا آخرین قطره خون ایستادگی کرده و لحظه ای از این رسالت الهی غفلت نخواهند کرد تا دشمنان و بدخواهان بدانند پیوند بین شیعه و سنی با خون شهیدان در هم آمیخته و الی الابد ناگسستنی است.
وزیر اطلاعات در بخشی دیگری از این پیام یادآور شد: به طور یقین دستاورد این جنایت ددمنشانه انزجار بیش از پیش ملت بیدار ایران اسلامی به ویژه اهالی استان شهید پرور کردستان از معاندین و ضد انقلاب خواهد بود و چه شیوا مقام معظم رهبری می فرمایند عزت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است.
در این پیام علوی اظهار داشت: گمراهان دست نشانده باید بدانند که در مصاف با جمهوری اسلامی ایران هیچ جنایتی بی پاسخ نخواهد ماند.
بامداد شنبه گذشته در درگیری مسلحانه گروه های تروریستی و معاند و ضد انقلاب با نیروهای نظامی کشورمان در نزدیکی روستای دری از توابع بخش مرکزی شهرستان مریوان، 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند، 10 نفر از آنها پاسدار پایور و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه بودند.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.