به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار داشت: دین اسلام و آیات قرآن مسلمانان را برای ایستادگی در برابر ظلم تشویق کرده است.
وی اضافه کرد: در دوران گذشته ایران زیر چکمه استکبار بود و با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال خود را بدست آورد و اکنون می تواند از این فرصت استفاده و استقلال و پایداری کشور را بالا برد.
آیت الله حسینی شاهرودی افزود: دشمنان نمی خواهند ملت ما روی پای خود بایستند لذا همه با هم متحد شویم و جهادی برای آبادانی کشور تلاش کنیم البته در کردستان نیز بسترها برای این ایستادگی فراهم است.
وی با اشاره به اینکه راه موفقیت کشور امیدوار بودن و امید واقعی داشتن است، تاکید کرد: با اتکا به این امر می توان به موفقیت دست پیدا کرد و مسئولان باید در عرصه های مختلف تلاش کنند صادرات به سوی کالاهای غیرنفتی سوق داده شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر صرفه جویی همگانی در مصرف انرژی گفت: روش های مصرف آب و ابزارهای استفاده از مصرف بی رویه آب و برق در استان وجود دارد ولی لازم است در تولید و مصرف حامل های انرژی و شیوه مصرف تغییراتی ایجاد شود.
آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: در سال حمایت از کالای ایرانی ادارات باید از کالاهای تولید شده داخل کشور استفاده کنند و بانک ها و دستگاه های اجرایی نیز از واحدهای تولیدی داخلی حمایت کنند.
وی اظهار داشت: کیفیت کالاهای داخلی باید هم برای صادرات و هم برای مصارف داخلی افزایش یابد و کالاهای با کیفیت در کشور تولید شود بویژه در بخش صادرات این نوع کالاها باید کنترل بیشتری صورت گرفت.
در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در خصوص راهکارهای کاهش مصرف در ادارات دولتی و بخش خصوص مطالبی را بیان کردند.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.