به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار اظهار داشت: افزایش قیمت برخی کالاها در بازار و وضعیت آشفته در بازار طلا، سکه و ارز نیازمند ورود و نظارت بیشتر دولت و دسنگاه های نظارتی است،
وی با بیان اینکه نباید اجازه داد عده ای سودجو از این وضعیت سوء استفاده کنند، افزود: همه دستگاه های نظارتی، دادستان، بازرسی، صنایع تولید و مصرف، صنعت معدن و تجارت و بازاریان باید در این وضعیت برای کنترل و ایجاد نظم و آرامش در بازار ورود کنند.
حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: بازاریان همیاران و همراهان رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده اند و امروز حفاظت و پاسداری از حرمت و حریم بازار را نیز خود باید با مشارکت دستگاه های ذیربط بر عهده گیرند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به نیاز جامعه به نظارت و کنترل یادآور شد: قوای قضاییه و مجریه باید در حفظ امنیت و آرامش مردم تلاش ها و کوشش های خود را افزایش دهند.
خطیب جمعه بیجار اضافه کرد: دشمن با تمام قوای خود با انواع ترفندها وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت و نظام اسلامی شده و بر همه واجب است با همه توان در مقابل این حربه دشمن بایستیم.
شهرستان بیجار حدود 89 هزار نفر جمعیت دارد و نماز جمعه شهر بیجار در حسینیه شهر برگزار می شود.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.