به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ذبیح میرزایی عصر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای منطقه تخت بیجار اظهار داشت: تهاجم همه جانبه فرهنگی و نرم افزاری دشمن برای ایجاد نا امیدی در جامعه و میان مردم به اوج خود رسیده است ولی برگزاری یادواره شهدا آبروی محله باعث ماندگاری یاد و خاطره شهیدان والامقام است و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه ترویج می کند.
وی افزود: برگزاری یاد و خاطره شهدا در فضاهای عمومی، می تواند همه آحاد جامعه را با خود همراه کند چوت به برکت خون مطهر شهدا و ایثار و از خودگذشتی نیروهای مسلح امنیت، آرامش و امید به آینده در کشور بر قرار است.
حجت الاسلام میرزایی تاکید کرد: با وجود فضای مجازی و ایجاد شبهه در افکار عمومی بویژه نسل جوان، برگزاری یادواره شهدا زمینه ساز آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا و تداوم راه این عزیزان در دفاع از انقلاب و دستاوردهای ارزشمندش می شود.
مدرس حوزه علمیه قم یادآور شد: این یادواره در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت پنج هزار و 400 شهید استان کردستان و با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران همراه با برنامه های فرهنگی، هنری و سخنرانی است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا در قالب آبروی محله‌ گفت: برگزاری این مراسم معنوی در محلات شهری و سنگرهای مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج باعث استحکام نظام اسلامی و خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایی پر آشوب خاورمیانه که دشمنان قسم خورده اسلام، کشورهای هم مرز با ما را نا امن کرده اند به برکت خون شهدا و هوشیاری نیروهای مسلح امنیت مطلوب حاکم است و مردم در رفاه و آرامش زندگی می کنند.
این مدرس حوزه علمیه قم اظهار داشت: باید قدردان این نعمت بزرگ و تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی باشیم که مهمترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
در این آیین علاوه بر سخنرانی، مسابقه نقاشی با موضوع ایثار و شهادت برای کودکان و نوجوانان برگزار شد و به قید قرعه به 100 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
کنگره بزرگداشت پنج هزار و 400 شهید استان کردستان مهر ماه 97 برگزار خواهد شد.
شهرستان بیجار با 89 هزار نفر جمعیت 450 شهید تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.