به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ابراهیم حسینی روز یکشنبه در آیین بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در سروآباد اظهار داشت: امام راحل با پایه ریزی انقلاب اسلامی افق جدیدی در تاریخ انسانیت روشن کرد و ظلم و ستم را برای همیشه در کشور خشکاند.
وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) باعث شگفتی در جهان شد حتی سردمداران غربی و شرقی به رهبری پیامبر گونه امام راحل اعتراف و از اذعان داشتند ایشان فراتر از زمان می اندیشد.
مسئول پیش کنگره 5400 شهید کردستان به تهدیدات کنونی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز اصول و اندیشه های امام (ره) از سوی دشمنان مورد تهدید قرار گرفته که اولین تهدید فراموشی اندیشه ها و دیگری تحریف اصول و اندیشه های امام (ره) است.
سرهنگ حسینی یادآور شد: برخی افراد مزدور دشمن اقدام به تحریف اندیشه های امام می کنند که لازم است در این راستا هوشیار و آگاه باشیم و به آنها فرصت دخالت و نفوذ ندهیم.
وی اضافه کرد: یکی از تحریف هایی که در اندیشه های امام (ره) وجود دارد، حذف شعار مرگ بر آمریکا است در حالیکه در مشی امام راحل تا به امروز یک ذره انعطاف در برابر استکبار وجود ندارد.
وی افزود: امام (ره) همانطوری که رهبری معظم انقلاب فرمودند یک حقیقت همیشه زنده است و راه او راه انقلاب و هدف او هدف انقلاب است و ملت ایران از راه و اهداف امام (ره) پاسداری می کنند.
سرهنگ حسینی اظهار داشت: اگر راه امام و هدف ایشان گم شود، ملت سیلی بزرگی از جانب دشمنان خواهد خورد و ظلم و ستم بر مردم افزایش خواهد یافت و باید زیر چکمه ظلم و ستم برویم.
وی با اشاره به شرایط کنونی کشور تاکید کرد: امروز کشور ما به بیش از هر زمان دیگری در حوزه سیاست خارجی، اقتصادی و فرهنگی به اندیشه ها و اصول امام راحل نیاز دارد.
وی به اصول مورد تاکید امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: ایمان به وعده الهی، اتحاد و وحدت ملت، بدعهدی آمریکا، حمایت از مستضعفان و محرومان جامعه در برابر کاخ نشینان و نترسیدن از مستکبرین از مهمترین اصول و اندیشه های امام راحل است.
سرهنگ حسینی بر حفظ نظام و انقلاب تاکید کرد و گفت: امام (ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانست و همواره مسئولان و مردم را به حفظ آن سفارش می کردند چون معتقد بودند اگر به نظام و انقلاب ضربه وارد شود اسلام ضربه می خورد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که در مسجد جامع سروآباد برگزار شد نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امامان جمعه و جماعات، روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در 14 خرداد سال 68 به ملکوت اعلی پیوستند.
شهرستان سروآباد با 73 روستا، 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.