به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سعید شعبانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه برپایی ایستگاه صلواتی به مناسب فتح خرمشهر در جمع مردم و بسیجیان اظهار داشت: فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس از جمله پیروزی های غرور آفرین و ماندگار در تاریخ مقاومت این ملت است.
وی افزود: برگزاری جشن و برپایی ایستگاه صلواتی با هدف گرامیداشت این روز و در راستای کنگره 5400 شهید استان کردستان با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره حماسه تاریخی مردم و رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر است.
سرهنگ شعبانی اضافه کرد: دین اسلام، قرآن و حادثه عاشورا به ما درس مقابله و مبارزه با ظلم و ستم و برپایی دین خدا و دفاع از ارزش های الهی آموخت و در شرایط کنونی رمز پیروزی بر سختی ها در کشور با تاسی از دوران دفاع مقدس، ایمان به خدا و اتکا به توان داخلی است.
به گزارش ایرنا، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، ایستگاه صلواتی با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج حسینیه بیجار در حاشیه پارک 15 خرداد بیجار برپا شد، پس از افطار در این مکان از مردم با دمنوش و کیک پذیرایی شد.
پخش نوای دلنشین ممد نبودی شهر آزاد گشته و تداعی خاطراتی از عملیات غرور آفرین بیت المقدس توسط رزمندگان حاضر در این عملیات، اجرای سرود، دکلمه، نور افشانی و توزیع افطاری ساده میان مردم از برنامه های این ایستگاه صلواتی بود.
کنگره بزرگداشت پنج هزار و 400 شهید استان کردستان مهر ماه 97 برگزار خواهد شد.
شهرستان بیجار با 89 هزار نفر جمعیت 450 شهید تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.