به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار مدیرکل امور پایگاه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه منطقه گردشگری اورامان یک پتانسیل بزرگ برای منطقه است که مورد بی توجهی قرار گرفته است، اظهار کرد: ثبت جهانی اورامان نقش مهمی در توسعه و ایجاد اشتغال دارد.
وی بر برگزاری نشستی در اورامان با حضور مسئولان مرتبط در خصوص بررسی راهکارها و چالش های پیش رو تاکید کرد و افزود: یک همت جمعی برای ثبت جهانی اورامان در کردستان وجود دارد و همه تلاش خود را در راستای تحقق این خواسته به حق بکار گرفته ایم.
مرادنیا همچنین به ضرورت ثبت شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی نیز تاکید و یادآور شد: هفته گذشته جلسه ای با حضور اساتید و بزرگان موسیقی کُردی استان داشتیم و اساتید بزرگ موسیقی کردستان قول دادند برای تحقق این مطالبه مهم همکاری کنند.
استاندار کردستان اضافه کرد: برنامه داریم یک شورای هنری در همه بخش ها برای استان تعریف کنیم که لازم است اختیارات قابل توجهی در راستای تحقق این برنامه داده شود.
وی گفت: در برنامه های هنری و فرهنگی نباید تنها به شعار اکتفا کرد و باید همه در راستای اجرایی شدن برنامه های هنری فاخر و ماندگار استان کردستان مشارکت کنند.
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.