به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در جایگاه های عرضه سوخت افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان ومسافران در ایام تعطیلات نوروزی، عملیات نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده های نفتی از اوایل اسفند آغاز شده است.
وی تاکید کرد: نیاز است مالکان جایگاه ها بطور مستمر در جایگاه مربوطه حضور فعال داشته و به کنترل فعالیت جایگاه و ارائه خدمات مطلوب به مراجعان بپردازند.
یاسمی با اشاره به اعزام گروه های بازرسی معین و کنترل و نظارت بر جایگاه های عرضه یادآور شد: تا پایان تعطیلات نوروزی طی چند مرحله تمامی جایگاه های عرضه سوخت منطقه توسط گروه های نظارت و کنترل، پایش می شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: آمادگی جایگاه ها، نظافت عمومی، تکریم ارباب رجوع، رعایت نکات ایمنی در جایگاه ها، آمادگی شرکت های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات پایان سال الزامی است.
یاسمی با اشاره به اجرای طرح برندینگ مجاری عرضه دراستان و اختیاری بودن اجرای این طرح، یادآور شد: تسهیل و روان سازی احداث جایگاه های عرضه، پرداخت حق کار به جایگاه داران، بسترسازی برای حضور بخش خصوصی در تامین و توزیع سوخت از جمله مزایای این طرح است.
وی به اجرای طرح درجه بندی جایگاه های عرضه و فرایند پرداخت کارمزد به جایگاه هایی که تحت پوشش شرکت های برند نیستند اشاره کرد و گفت: روند پرداخت کارمزد و درجه بندی این جایگاه ها تغیر خواهد کرد و ادارات استاندارد، تعاون و رفاه اجتماعی نیز از این جایگاه ها بازدید و پس از آن شرکت ملی پخش نیز نسبت به بررسی و لحاظ کردن درجه جایگاه و پرداخت کارمزد اقدام خواهد کرد.
یاسمی تاکید کرد: در راستای رعایت تکریم ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی، علاوه بر بازدید و نظارت واحدهای پخش منطقه، گروه های نظارتی از وزارت کشور، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و ادارات استانی نیز بر عملیات و عملکرد جایگاه های عرضه نظارت خواهند داشت.
در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.