معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان فقرزدایی و دستیابی به شکوفایی وخودکفایی در روستا ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای ایجاد شغل و درآمد و نیز خلق ثروت در روستا ها، سرمایه گذاری اقتصادی نیازمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین فیروزی روز چهارشنبه در اولین همایش استانی همپا در سنندج، با بیان اینکه شاهرگ توسعه و پیشرفت، همیاری و مشارکت دستگاه های متولی است، افزود: با هم افزایی و اجماع نظری و فکری بخش های مختلف اجرایی زمینه برای ظهور و بروز توسعه فراهم می‌شود.

وی امنیت را کالایی مغتنم و گران بها تلقی کرد و اظهار داشت: تامین امنیت در منطقه ی پر آشوب خاورمیانه که به دلیل وضعیت منحصر بفردش همواره کانون توجه و طمع زیاده خواهان قرار گرفته است بواسطه نیرو های قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور اقدامی ارزشمند محسوب می شود.

فیروزی ادامه داد: سلطه گران به نام احقاق دموکراسی و حقوق بشر به رویارویی با کشورهای منطقه روی آوردند و امنیت و آبادانی منطقه را به مخاطره انداختند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان نقش سپاه را در تحقق امنیت کم نظیر دانست و گفت: برقراری امنیت و تحکیم بخشی آن در کشور مرهون اقدامات جهادی و خستگی ناپذیر نیروهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی است، از این رو مردم این مهم را درک و قدردان چنین رویکردی هستند.

فیروزی عنوان کرد: با پیشرفت و توسعه و توانمند سازی مردم، امنیت پایدار و مردم محور حاصل می شود، امری که دور از ذهن نیست.

وی با اشاره به انجام اقدامات مطلوب در حوزه روستایی استان، گفت: برخورداری حداکثری روستا ها از نعمت گاز طبیعی و انرژی برق و نیز احداث جاده های ارتباطی از جمله راهبردهایی است که توسط مسئولان صورت گرفته است.

فیروزی فقرزدایی و دستیابی به شکوفایی و خودکفایی در روستا ها را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: افزون بر اقدامات زیر ساختی تلاش در جهت سرمایه گذاری اقتصادی برای ایجاد شغل و درآمد و نیز خلق ثروت در روستا ها امری حائز اهمیت است که بایستی مهم شمرده شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.