به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز جمعه با حضور در مسجد قبا و پس از اقامه نماز در جمع نمازگزاران سنندجی حاضر و به حرف های آنها در خصوص مسایل و مشکلات گوش داد.
شهروندان گلایه هایی در مورد وضعیت بیکاری، اشتغال و توجه بیشتر به عمران شهری داشتند که استاندار برای حل به موقع آنها و استفاده از راهنمایی های شهروندان برای حل این مشکلات قول مساعد داد.
برخی از شهروندان نیز درخواست هایی را به صورت مکتوب تهیه کرده بودند که برای بررسی بیشتر و پاسخگویی تحویل استاندار کردستان می دادند.
بسیاری از حاضران در این دیدار از اینکه از نزدیک توانستند مشکلات خود را با استاندار مطرح کنند خوشحال بودند و از اینکه استاندار کردستان با مردم با زبان کُردی صحبت می کرد ابراز شادمانی می کردند.
در این دیدار اعلام شد که استاندار کردستان برای خاک برداری پارکینگ مسجد قبا قول مساعد داده است.
مسجد قبا یکی از مساجد بزرگ استان کردستان بوده که در جنوب شهر سنندج و در منطقه شهرک بهاران این شهر قرار دارد. این مسجد در روزهای جمعه و آیین های مختلف محل اقامه نماز جمعه و تجمع مردم است.
به گزارش ایرنا، 805 پروژه و طرح عمرانی در مجموع با بیش از چهار هزار و 218 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال در کردستان به بهره برداری می رسد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
سنندج با 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.
خبرنگار: عبدالله رحمانی**انتشار: امید بهمنی
3020/ 6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.