به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد حائری زاده روز شنبه در آیین گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در حسینیه شهر بیجار، حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار در راهپیمایی 9 دی سال 88 را تحسین کرد.
وی افزود: این اتفاق مبارک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّنی است که بر تارک درخشان افتخارات ملت انقلابی ایران در دفاع از نظام و رهبری ثبت کرد.
حجت الاسلام حائری زاده حماسه 9 دی را نماد کامل پیروی از ولایت فقیه، پاسداری از اسلام و مقدسات، عزّت و بصیرت مردمی برشمرد که در یک نیم روز تمام توطئه های استبکار و دلبستگان داخلی آنان را درهم پیچیدند و امید دشمن را به یاس تبدیل کرد.
وی حرکت خود جوش و مردمی در حماسه روز 9 دی را مایه دلگرمی و شاد شدن قلب مبارک صاحب الزمان (عج) و رهبر انقلاب دانست و تاکید کرد: در این روز بار دیگر پیروزی حق بر باطل تجربه شد و حقانیت راه انقلاب، مردم و ولی فقیه در سایه الطاف الهی تثبیت گردید.
وی گفت: پیام مهم قیام مردمی و خود جوش 9 دی ولایت مداری و پاسداری از حریم ولایت است که به دشمنان نشان داد مردم با بصیرت و دشمن شناس خوب می دانند در کجا و چطور از حریم، دین، مقدسات اسلام و انقلاب اسلامی خود دفاع کنند و ثابت کرد دشمن هرگز توان مقابله با این مردم و موج انقلابی را نخواهد داشت.
حجت الاسلام حائری زاده اضافه کرد: مردم آنقدر هوشیار و دشمن شناس هستند که در میان موج های پر تلاطم و مخاطره انگیز، راه را گم نکنند و آگاهانه علمدار را حمایت کنند آن هم حمایتی که دنیا را متحیر و برای همیشه دشمنان را گیج و منکوب کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بیجار نیز در سخنانی با اشاره به برخی وقایع و برنامه های تدارک دیده شده دشمنان برای بر اندازی نظام با بهانه تقلب در انتخابات گفت: برنامه دشمن براندازی نرم بود و بهترین پاسخ را هم ملت انقلابی به همین روش به دشمن داد.
سرهنگ حسن عسگری تداوم راه انقلاب و حفظ اسلام را در گرو مردمی بودن و پیروی از فرامین ولی فقیه دانست و تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب به خوبی برنامه های دشمن را می داند و وظیفه ما عمل به فرامین دلسوزانه و آگاهانه معظم له است.
وی دشمن شناسی و بصیرت داشتن نسبت به وقایع و اتفاقات روز را یک ضرورت مهم دانست که همه در این ایام حساس باید مواظب توطئه و نقشه های دشمن باشند.
هشتمین سالگرد حماسه 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای تابعه شهرستان بیجار نیز برگزار شد.
خبرنگار: سیدباقر سبحانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.