به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر آژنگ روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی اخبار مردمی مبنی بر تردد خودروهای حامل کالای قاچاق در محور بانه - مریوان، بلافاصله ماموران یگان امداد وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی، موفق به رویت و شناسایی 2 دستگاه خودروی وانت لندکروز شدند و با اقدامات پلیسی این خودروها را متوقف کردند.
سرهنگ آژنگ تاکید کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور، یک میلیون و 89 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی یادآور شد: در این عملیات، قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با استفاده از وضعیت و پوشش جنگلی کوهستانی منطقه از محل متواری شدند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران قرار دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان برخورد با قاچاقچیان را از وظایف اصلی پلیس دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی با این افراد بشدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها را نخواهد داد.

** صیانت از کارکنان پلیس یکی از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی است
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: صیانت از کارکنان پلیس یکی از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی است.
سردار مسعود خرم نیا روز پنجشنبه در نهمین نشست قرارگاه جهادی صیانت از کارکنان که با حضور روسای عقیدتی - سیاسی، حفاظت اطلاعات، معاونان و روسای پلیس های تخصصی برگزار شد، افزود: صیانت به معنای حفظ و نگاه داشتن سرمایه های انسانی با تقویت عنصر بازدارندگی درونی از طریق ترویج فرهنگ صحت عمل، ارشاد و آگاه سازی کارکنان است.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نشست ها؛ حفظ و نگهداری سازمان و کارکنان در برابر تهدیدات و آسیب ها است، تاکید کرد: باید این تهدید ها و آسیب ها را شناسایی و ریشه یابی کرد و راهکارهای مناسب برای پیشگیری از آن را ارائه داد.
سردار خرم نیا در ادامه خود کنترلی و ترویج دین باوری را از عوامل مهم در پیشگیری از وقوع تخلف در بین کارکنان برشمرد و یادآور شد: ارتقای روحیه دینی در بین کارکنان یکی از موارد مهم و تأثیر گذار در پیشگیری از وقوع تخلفات است و در این رابطه به هر میزان که به صورت کیفی کار شود، شاهد اثرات مثبت و سازنده آن خواهیم بود.
وی اظهار کرد: فرماندهان، رؤسا و مدیران باید در قرارگاه های ستادی شهرستان های تابعه به صورت میدانی حضور و نسبت به تجزیه و تحلیل علل و عوامل دخیل در بروز تخلفات کارکنان به نحو مقتضی اقدام کنند.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ما باید نظم و انضباط را در تمامی بدنه سازمان بخصوص کارکنان نهادینه کنیم تا ضمن پیشگیری و کاهش تخلفات که خود پایه و اساس بروز جرایم خواهد بود سازمانی مفید و مؤثر در برقراری نظم و انضباط اجتماعی داشته باشیم.
دریافت و انتشار: مجید سلیمانی
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.