فراخوان ثبت نام بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کردستان، همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این جشنواره با هدف ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و همچنین خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران استان برگزار می‌شود .

در این جشنواره نحوه انتخاب کارگران، واحدها و گروههای کار نمونه در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی انجام می شود و برگزیدگان استانی در دهه مبارک فجر همزمان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد تجلیل و قدردانی قرار می گیرند.

در همین راستا دبیرخانه بیست نهمین جشنواره امتنان مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از همه کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه در سطح استان دعوت مینماید با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir  نسبت به ثبت نام و اعلام آمادگی جهت حضور در بزرگترین رویداد فرهنگی تجلیل از جامعه زحمتکش کارگران استان اقدام نمایند.

 شایان ذکر است فرآیند ثبت نام در این جشنواره که از بیست و پنجم آذرماه جاری شروع شده است تا بیست و پنجم دی‌ماه آینده ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.