به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن بیگلری روز شنبه در نشست با مدیران شرکت مخابرات استان کردستان اظهار کرد: مدیران این شرکت به لحاظ ارائه خدمات در بانه نمره منفی می گیرند، چرا در چند سال اخیر تحول مناسبی در زیرساخت های مخابرات این شهرستان انجام نشده است؟
وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان بانه افزود: در جاده های منتهی به بانه و سقز نیز امکان برقراری ارتباط برای مشترکان تلفن همراه سخت است یا اصلا امکان پذیر نیست در حالیکه سالانه هزاران مسافر و گردشگر به بانه سفر می کنند و این موضوع می طلبد شرایط بهتری برای برقراری تماس تلفنی همراه در این منطقه فراهم شود.
بیگلری اضافه کرد: درآمد مخابرات در بانه نسبت به دیگر شهرهای استان بیشتر است بنابراین باید امکانات بیشتری برای مردم در زمینه توسعه زیرساخت های مخابرات فراهم شود در حالیکه بسیاری از مردم از ضعف زیرساخت های مخابرات ناراضی هستند.
وی یادآور شد: با وجود وعده های که به مردم روستای منجیلان داده شده تاکنون در زمینه آنتن دهی تلفن همراه و شبکه اینترنت این روستا اقدامی انجام نشده است.
فرماندار بانه نیز در این نشست با اشاره به مشکلات زیرساخت مخابرات در این شهرستان گفت: ضعف زیرساختی به مسئولان مخابرات استان منعکس شده است و امیدواریم برای رفع مشکلات این حوزه اقدام شود تا مردم از خدمات مناسب برخوردار شوند.
محمد فلاحی تاکید کرد: بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال در مخابرات فراهم است و باید از تسهیلات اشتغالزایی در این بخش نیز مردم بهره مند شوند البته مدیران مرتبط باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند.
وی به دوری بانه از مرکز استان نیز اشاره کرد و افزود: امیدوارم فاصله بانه از مرکز عاملی برای محروم شدن این شهرستان از امکانات و خدمات نشود و مردم از امکاناتی که در دیگر شهرهای استان (اینترنت و آنت دهی تلفن همراه)ارائه می شود، برخوردار باشند.
فلاحی یادآور شد: باید متناسب با برنامه دولت در امر توسعه زیرساخت های مخابراتی در بانه نیز تحول ایجاد شود تا همه مردم از امکانات و خدمات مناسب بهره مند شوند.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع است.
خبرنگار: زینب طلایی**انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.