فرماندار مریوان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹ میلیون و ۶۰۳ هزار لیتر فروش حاصل از سوخت در جایگاه مرز باشماق به خزانه دولت واریز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شفیعی امروز در جلسه کمیسون برنامه‌ریزی  و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سنندج، افزود: کالاهایی که عموما در مرز مریوان به عنوان قاچاق رد و بدل می‌شود در چهار محور مشروبات الکلی، تجهیزات دریافت ماهواره و سوخت و سیگار خلاصه می‌شود.

وی به مکشوفات هشت‌ماهه اقلام مذکور اشاره کرد و اظهار داشت: مشروبات الکلی با ۶۸ درصد، تجهیزات دریافت ماهواره‌ای ۷۴ درصد و نفت و سیگار نیز به ترتیب با ۴۳ و ۹۱ درصد و به ارزش ریالی ۵ میلیارد و ۸۴۵ میلیون نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

شفیعی عنوان کرد: آنچه در حوزه قاچاق در مریوان و بانه و سقز مطرح و نمود دارد، نبود نمایندگی ستاد اجرایی و اموال تملیکی در این مناطق است چنانچه این دو اتفاق محقق و اجرایی شود در کاهش ارباب رجوع و تعیین تکلیف شدن اموال تکلیفی موثر خواهد بود.

فرماندار مریوان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مقوله فروش سوخت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۹ میلیون و ۶۰۳ هزار لیتر فروش حاصل از سوخت در جایگاه مرز باشماق به خزانه دولت واریز شده و این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این درحالی است که در سال گذشته بالغ بر ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار لیتر فروش سوخت شکل گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.