به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، فرماندار ویژه سقز در مراسم تکریم و معارفه شهردار سقز از تلاش و زحمات شهردارن قبلی تشکر نمود و گفت: مردم شریف ما قدردان زحمات و تلاش مسئولان دلسوز و کارآمد هستند و باید آنها را ارج نمود.
ورمقانی با بیان اینکه بدهی مالی شهرداری ها یک مسئله ملی است و مختص شهر سقز نیست، خاطرنشان ساخت: نباید این مسئله مانع خدمت رسانی به شهروندان شود و باید برای رفع آن نیز فکر و برنامه های خاصی از طرف شورا و شهرداری مدون و اجرایی شود.

وی گفت: شهردار جدید با شناسایی نیازها به همه ابعاد عمرانی، توسعه ای، اجتماعی، فرهنگی و هنری توجه کند
فرماندار سقز ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع در سطح ادارات شهر اظهار داشت: وظیفه تمامی مسئولین ارج نهادن به شهروندان و حفظ حرمت آنهاست که این همان سیاست نظام و دولت تدبیر و امید است.

سپس دکتر چیا صالحی بابامیری شهردار جدید سقز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای شورای شهر که در فرایند انتخاب تا انتصابشان همراه و همگامش بوده اند، گفت: شفاف سازی در عملکرد و حرکت بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ از برنامه های کاریم خواهد بود و با جدیت برای پیشبرد امورات و رفع مسائل و مشکلات تلاش می نمایم.
بابامیری اظهار داشت: مسائل و مشکلات شهرداری در چشم انداز مذکور در ابعاد مختلف آسیب شناسی شده و راهکارهای لازم برای برون رفت از وضعیت فعلی در نظر گرفته شده که امید است بتوان آن را اجرایی نمود.
وی افزود: این اقدامات و برنامه ها تنها با همکاری و همدلی به نتیجه خواهد رسید و بنده حاضرم برای خدمت به مردم و شهرم نارنجی پوش شوم.

بابامیری شفاف سازی و اطلاع رسانی اقدامات و امور مربوطه برای اگاهی شهروندان را ضروری دانست و گفت: از طریق رسانه های جمعی تمامی موارد مدیریت شهری اطلاع رسانی و شفاف سازی خواهد شد.

دکترچیا صالحی بابامیری ضمن تشکر از اظهار لطف همشهریان گرامی خاطر نشان ساخت: شهروندان از ھزینەی اضافی نصب بنر و ھدایای خوشامدگویی خوداری نموده و هزینه آن را به حساب خیریەھای شھرستان سقز واریز نمایند.
وی شهرداری را نهادی خدماتی و غیرسیاسی دانست و گفت: ما خود را خدمتگزار مردم می دانیم و وظیفه ما خدمات شایسته به آنهاست که امید است بتوان قدم های اساسی در این راستا برداشت.

محمد نوری شهردار سابق (سال ۱۳۴۶) سقز نیز در این مراسم با تشریح عملکرد، اقدامات، مسائل و مشکلات آن زمان شهرداری سقز از قدردان بودن مردم شهر سقز تشکر نمود و بصورت نمادین از طرف اعضای شورای شهر و مسئولین از وی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم مهندس ضیاالدین نعمانی شهردار سابق سقز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد، اقدامات و فعالیت های شهرداری در دوران وی از جمله: پل که وه سوار، تقاطع غیر هم سطح بلوار کردستان، مجتمع زیرگذر آزادی و... از همراهی و همکاری تمامی مسئولان و مردم تقدیر و تشکر نمود.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های ضیاالدین نعمانی شهردار سابق و عزیز حیدریان سرپرست شهرداری، چیا صالحی بابامیری رسما به عنوان شهردار سقز معرفی شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 779025
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.