به گزارش خبرآنلاین از بیجار، رسول چگینی در جمع اصحاب رسانه شهرستان بیجار با تسلیت ایام محرم الاحرام وتسلیت شهادت شهید حججی عنوان کرد: شعار امسال هفته نیروی انتطامی پلیس برای امنیت وامنیت برای همه است که نقش اصحاب رسانه در تحقق این شعار تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص نیروی انتظامی فرمودند: نیروی انتظامی ما ماموریت های متنوع و گسترده ای در سراسر کشور را به انجام می رساندوهیچ سازمانی به اندازه نیروی انتظامی مقابل دیدگان مردم قرار ندارد.

وی افزود: یکی از عمدترین اهداف نیروی انتظامی افزایش اعتماد عمومی و مشارکت های مردمی در انجام ماموریتها و ارتقای سرمایه های اجتماعی در سطح جامعه می باشد.
فرمانده انتظامی بیجار از امنیت به عنوان یکی از برترین نعمات الهی یاد کرد و گفت: امنیت از نعمات الهی است که انسان را به سوی ارامش واسایش سوق می دهد.

این مقام نظامی از آموزش همگانی به عنوان خطمشی نیروی انتطامی یاد کرد و بیان کرد: با گسترش آموزش همگانی در سطح شهر شاهد افزایش حس امنیت وکاهش آسیب پذیری در قشر جوان بوده ایم.

چگینی عنوان کرد:پلیس با مردم و در کنار مردم است وهدف پلیس خدمت رسانی به مردم می باشد ومدال افتخار ما خدمتگزاری به مردم است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم واستفاده از نظرات جوانان در حوزهای مختلف موجبات کاهش جرایم گردیده است.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار افزود: امنیت پایدار جز با پایبندی به قانون اجرایی نخواهد شد وپیشرفت و ترقی هر جامعه حاصل پایبندی به قانون است.

چگینی در پایان گفت: در هفته نیرو انتظامی یکصد وشصت وچهار برنامه تدارک دیده شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 759019
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.