به گزارش ایرنا مدیرکل استاندارد استان کردستان از کسب رتبه دوم این اداره کل در کشور در راستای ایجاد دفاتر ارتباط با استاندارد خبر داد.
منصور لهونیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و پیرو مصوبات شورای استاندارد استان، شورای سیاست گذاری تدوین و ترویج استاندارد و ایجاد تعامل با دستگاه های اجرایی، این اداره کل اقدام به راه اندازی دفاتر استاندارد و عقد تفاهم نامه همکاری با دستگاه های ذی ربط و مراکز علمی استان کرد.
وی یادآور شد: تاکنون 15 دفتر ارتباط با استاندارد در کردستان افتتاح شده و تعداد 16 تفاهم ‌نامه همکاری نیز با مراکز آموزشی و دستگاه های اجرایی استان منعقد شده است.
هم اکنون حدود 270 واحد تولیدی در کردستان تحت پوشش اداره کل استاندارد هستند.

**اعتبارات سال 96 شهرستان دیواندره بیش از 480 میلیارد ریال است
فرماندار دیواندره گفت: سهم شهرستان دیواندره از اعتبارات استانی سال جاری 480 میلیارد و 765 میلیون ریال است.
جعفر توان افزود: از این میزان بیش از 195 میلیارد ریال شامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان و کمک های فنی و اعتباری است.
وی اظهار کرد: سهم شهرستان دیواندره از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور 285 میلیارد و 670 میلیون ریال است.
وی افزود: بیش از 95 درصد اعتبارات شهرستان به پروژه هایی اختصاص داده شده که به توسعه و تقویت زیرساخت های روستایی کمک کند.
فرماندار دیواندره به برخی از پروژه های مصوب شهرستان اشاره کرد و افزود: آسفالت 38 کیلومتر راه روستایی، تکمیل طرح هادی 22 روستا، تجهیز و نوسازی مدارس، زیرساخت های بخش راه و حمل و نقل جاده ای و توسعه کشاورزی از جمله مواردی است که در اولویت کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تامین اعتبار قرار دارند.

** ۴۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تأمین آب شهر قروه افزوده شد
مدیر امور آب و فاضلاب شهر قروه با اشاره به فعالیت های این دستگاه طی 2 ماه گذشته گفت: دبی چاه های مختلف این شهر به میزان ۴۰ لیتر در ثانیه افزایش یافته است.
جبار کلوندی افزود: افزایش آبدهی چاه اصلی قروه از ۲۷ به ۴۷ لیتر در ثانیه، رفع ترکیدگی لوله آبده چاه شماره ۴ با تعویض لوله و افزایش دبی پس از آن از ۱۷.۵ به ۲۶ لیتر در ثانیه برخی از اقدمات آبفا قروه بوده است.
وی افزود: افزایش دبی چاه های دیگر با تعویض پمپ و الکتروموتور چاه، از دیگر اقداماتی بوده که در این مجموعه به انجام رسیده است.
مدیر امور آبفا قروه خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات انجام گرفته شاهد ارتقای خدمات رسانی به مردم و جلب رضایت هرچه بیشتر آنها باشیم.
**خبرنگاران: وریا کرمی و منصور محمدی
**انتشار دهنده: امید بهمنی
7353/ 7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.