به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر سروآباد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جلسه رسمی منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به منظور معرفی شهردار برگزار شد و امید وزیری عضو شورای اسلامی این شهر در دوره قبل را با پنج رای موافق به عنوان شهردار جدید سروآباد انتخاب شد.
کیقباد محمدی اظهار کرد: 14 نفر به عنوان نامزد تصدی شهرداری سروآباد اعلام آمادگی کرده و برنامه های خود را ارائه کرده بودند که پس از بررسی های لازم از سوی شورای اسلامی شهر، چهار نفر به عنوان گزینه نهایی باقی ماندند و از میان این افراد یک نفر انصراف داد و شهردار جدید از بین سه گزینه انتخاب و معرفی شد.
به گزارش ایرنا، منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر سروآباد روز دوم شهریور پس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه در محل فرمانداری سروآباد، وفا عظیمی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرده بودند.
در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر سروآباد، کیقباد محمدی با سه رای به عنوان رئیس، محمد طالب نیک رفتار با کسب 2 رای نایب رئیس، سوران محمودی با کسب 2 رای به عنوان منشی و امیر وزیری با کسب سه رای به عنوان نماینده شورای شهرستان انتخاب شده بودند.
شورای اسلامی شهر سروآباد دارای پنج عضو اصلی و 2 نفر علی البدل است.

** شهردار هورامان ابقا شد
رئیس شورای اسلامی شهر هورامان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جلسه رسمی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هورامان، فرزاد اخترکاوان شهردار سابق این شهر با کسب سه رای از پنج رای به عنوان شهردار این شهر ابقا شد.
حسین شریفیان افزود: با توجه به اینکه شهردار قبلی هورامان قبلا به مدت هشت ماه عهده دار این سمت بود، اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم گرفتند، این مسئولیت را باز هم در اختیار او قرار دهند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.