مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: امسال تا هفته دولت با توجه به توسعه مداوم شهرها و نیاز به توسعه و اصلاح تأسیسات، قریب به ۷۰ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب انجام شده‌است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین محمدی با بیان این مطلب افزود:شرکت آبفا وظیفه تأمین آب و جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای استان را برعهده دارد و تلاش ما انجام این وظیفه به شیوه صحیح و به صورت مداوم است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر همه جمعیت شهری استان زیر پوشش شبکه آب شرب و بهداشتی قرار دارد، ضمن آنکه ۹۵ درصد فاضلاب شهرها جمع آوری و قریب به اتفاق این فاضلاب جمع‌آوری شده هم تصفیه می‌شود که دستیابی به این اعداد و ارقام موفقیت بزرگی به شمار می‌رود.

مدیرعامل آبفا کردستان گفت: امسال تا هفته دولت با توجه به توسعه مداوم شهرها و نیاز به توسعه و اصلاح تأسیسات، قریب به ۷۰ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب انجام شده‌است.

محمدی با یادآوری آماده‌سازی چند پروژه برای افتتاح در هفته دولت امسال گفت: پروژه‌های ایجاد تأسیسات آبرسانی مریوان با ۱.۷ میلیارد تومان و آبرسانی کانی دینار با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومان و نیز آبرسانی به شهر موچش با ۳۴۰ میلیون تومان اعتبار از جمله مهمترین این طرحها بوده‌است. 

وی خاطرنشان کرد:در ابتدای سال جاری نیز پروژه فاضلاب شهر سریش‌آباد که از جمله تصفیه خانه‌های مدرن استان است به بهره‌برداری رسید و با افتتاح این پروژه ظرفیت تصفیه فاضلاب در استان به ۷۱ درصد رسید که نسبت به میانگین کشور، عدد بسیار بالاتری است.  

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.