به گزارش ایرنا از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت در جلسه آشنایی کارکنان سازمان ها و ادارات، که در سالن اجتماعات مخابرات منطقه برگزار شد افزود: شرکت ارتباطات سیار آمادگی دارد با ارائه محصولی جدید تحت عنوان سیم کارت های سازمانی خدمات خود را توسعه دهد.
وی با اشاره به اینکه یکی از جدیدترین و کاربردی ترین محصولات خدمات همراه اول سیم کارت سازمانی است اظهار کرد: این محصول با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتقاء یافته مشتریان و تداوم خدمات همراه اول در سطح کشور به ویژه در استان ارائه می شود.
مدیر مخابرات منطقه کردستان، عرضه یک جای سیم کارت ها و عدم نیاز به فعال سازی سیم کارت، ارائه سیم کارت های سازمانی با نرخ های ترجیحی و امکان ارائه شماره های متوالی را از جمله مزایای سیم کارت سازمانی اعلام کرد.
حکمت، قابلیت ثبت مالکیت سیم کارت ها به نام سازمان، امکان ارائه صورتحساب تجمیعی برای سیم کارت های دایمی و امکان شارژ گروهی برای سیم کارت های اعتباری را از دیگر مزایای این سیم کارت معرفی کرد.
وی یادآور شد: در حال حاضر پیشرفته ترین تکنولوژی موبایل (4G) در استان به مشتریان ارائه می شود، که این امر بیانگر پیشرو بودن مخابرات منطقه در حوزه توسعه و ارتقای زیر ساخت های مخابراتی در سطح کشور است.
وی با اشاره به اینکه مخابرات منطقه کردستان ،در لبه تکنولوژی مخابراتی دنیا قرار گرفته است افزود: دستیابی به این جایگاه، جز با مساعدت مسئولین شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار، مسئولین استانی و همراهی همکاران مخابراتی در استان میسر نبوده است.
در ادامه این جلسه مهندس حمید مهر­ آسا، از مهندسین شرکت ارتباطات سیار مخابرات ایران،به صورت پاور پوینت توضیحات بیشتر و لازم را در خصوص سیم کارت سازمانی برای کارکنانِ سازمانها،ادارات و شرکت های استان تشریح کرد.
6108
**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.