به گزارش ایرنا، این گروه خودجوش و جوان که به نام (ری ژین) نامگذاری شده است برای اولین بار در شهرستان اقدام به پاک سازی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر کرده است.
یکی از اعضای این گروه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این گروه دارای چند هنرمند توانا در عرصه نقاشی و طراحی است گفت: رنگ آمیزی و طراحی نقوش فرهنگی و هنری بر روی آثار نامتعارف به جا مانده از تبلیغات انتخاباتی ایده ای است که این گروه در نظر دارد با موفقت از سوی شهرداری آن را عملی کند.
مظهر جوانمیری با اشاره به اینکه در زمان تبلیغات انتخابات بیشتر اماکن و سطح شهر به شکل نامتعارفی با تصاویر و نوشته ها مخدوش شده بود افزود: تصمیم گرفتیم با ایجاد گروهی به زدودن آثار زشت تبلیغات انتخاباتی بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه این گروه طی چند روز گذشته از طریق فضای مجازی به مردم در خصوص کمک به این گروه برای پاک سازی شهر از آثار تبلیغات انتخاباتی اطلاع رسانی شده بود افزود: این گروه صبح روز جمعه با حضور چند تن از کاندیداهای شوراها و بیست نفر از جوانان شهر اقدام به پاک سازی معابر اصلی شهر از آثار انتخابات کردند.
جوانمیری با بیان اینکه این اقدام با هماهنگی و کسب اجازه از شهرداری و حضور سه تن از کارگران این نهاد انجام شد اظهار کرد: وسایلی که برای پاک سازی شهر قرار بود از سوی شهرداری به این گروه داده شود در حد قول باقی مانده و این گروه برای پاک سازی خود مجبور به جمع آوری وسایل شدند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/6108
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.