منصور مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت تاکید کرد و افزود: حضور پرشور ملت ایران در این انتخابات جلوه ای از مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی در برابر چشم جهانیان است.
وی ادامه داد: انتخابات جشن ملی و روز حماسه ملی و همچنین روز افتخار آفرینی ملت ایران در برابر دشمنان و بدخواهان نظام است و این حضور حداکثری می تواند صحنه نمایش عزت، عظمت و حماسه ملت ایران اسلامی باشد.
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حضور ملت ایران در انتخابات روز جمعه این حقیقت را به جهان نشان می دهد که مردم ایران خودشان راه پیشرفت و توسعه کشور را رقم می زنند و به دشمنان اجازه دخالت را نخواهند داد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردم سالاری دینی است، افزود: شرکت در پای صندوق های رای با آزادی کامل، یک نعمت الهی است که ملت باید قدرشناس آن باشند و حضور در انتخابات را یک وظیفه دینی، شرعی و قانونی بدانند.
وی گفت: حضور در انتخابات هم حق است و هم تکلیف شرعی و عقلی، بنابراین همه افراد جامعه باید در این انتخابات با شور و اشتیاق حضور حداکثری داشته باشند و به دشمنان نشان دهند که سرنوشت ایران اسلامی توسط ملت آن رقم خواهد خورد.
مرادی به شرایط کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: امروز کشورهای همسایه ما در آشوب و فتنه ای که دشمنان آن را به وجود آورده اند، در شرایط بسیار سختی به سر می برند که این شرایط در نتیجه تفرقه و اختلاف و عدم داشتن اتحاد و وحدت است.
وی ادامه داد: برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم، باعث تقویت اتحاد و وحدت در کشور می شود و از تفرقه و اختلافی که دشمنان در کشورهای همسایه ما به وجود آورده اند، در امان خواهیم ماند، بنابراین همه باید در انتخابات شرکت کنیم.
وی اضافه کرد: آنچه که تا به امروز باعث پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان شده است، همین حضور حداکثری ملت در تمام صحنه های مختلف به ویژه در صحنه انتخابات بوده است.
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس دهم شورای اسلامی در پایان یکبار دیگر همه ملت ایران را به حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد و گفت: عزت و افتخار انقلاب اسلامی در جهان مدیون حضور همیشه در صحنه شما ملت غیور است و بدون شک حضور شما ملت ایران در پای صندوق های رای موجب یاس و ناامیدی دشمنان و خنثی شدن تهدیدات و توطئه های آنها خواهد شد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر با اقلیم کردستان کشور عراق مرز دارد.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.