به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ورمقانی در پیامی که برای حضور گسترده مردم شهرستان سقز در انتخابات 29 اردیبهشت ماه منتشر کرده، آورده است: حضور مردم در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حاوی پیام بزرگ علاقه و اعتماد به کشور و نشانه مصصم بودن اراده مردمی برای تاثیر گذاری در سرنوشت کشور است.
در بخشی از این پیام آمده است: ملت بزرگ ایران در سال های پس از انقلاب اسلامی، انتخابات را به عنوان روشی مهم برای کنار هم بودن و پذیرش آرای یکدیگر تجربه کرده و اکنون در معرض به کارگیری تجارب گذشته برای رسیدن به آینده ای روشن تر است.
در متن پیام رئیس هیات اجرایی در انتخابات شهرستان سقز آمده است: انتخابات در فرمایش رهبر معظم انقلاب، یک جشن ملی و یک حماسه‌ بزرگ مردمی و جلوه‌ای از اندیشه‌ نو و جذاب مردم‌سالاری اسلامی در مقابل دیدگان جهانیان است و روز جمعه هر فردی رأی بیاورد، برنده‌ اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند.
در بخشی از این پیام آمده است:به فرموده رهبر انقلاب، هر انتخاباتی که در دوره‌های مختلف برگزار می‌شود، در واقع صحنه‌ درخشش ملت ایران و حماسه عظیم مردمی است که موجب افزایش عزت ملت و قدرت ملی می شود.
وی در ادامه از صبوری مردم به ویژه اصناف و بازاریان و ساکنان مجاور ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر سقز و صاحب در زمان تبلیغات مجاز کاندیداها و زحمات نیروی انتظامی، نظامی و امنیتی و قضایی در برقراری نظم و امنیت مراسمات و سخنرانی های کاندیداهای محترم و روسای ستاد آنها و نیروهای پلیس ساختمان شهرداری و سد معبر، تشکر کرد.
در پایان این پیام آمده است: حضور پرشور مردم در روز جمعه 29 اردیبهشت که همزمان با سفر پر خیر وبرکت رهبر معظم انقلاب به شهرستان است یک بار دیگر وجه فرهنگی بودن مردم شریف و نجیب شهرهای سقز و صاحب و روستاهای بخش های چهارگانه مرکزی، زیویه، امام و سرشیو را به رخ جهانیان بکشاند.
در شهر سقز 98 نفر برای تصاحب 7 نفر و در شهر صاحب 17نفر برای به دست آوردن پنج کرسی در پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر با هم به رقابت می پردازند.
پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در برگزار می شود.
انتخابات شورای اسلامی شهرهای سقز و سنندج به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
214 شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم جهت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرو روستاهای شهرستان سقز پیش بینی شده است.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/ 3020
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.