بیژن زندیه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی و مقررات تبلیغات اظهار کرد: در هر شرایطی تمام فعالیت ها رصد می شود و اگر کسی بخواهد ازخط قرمز قانون عبور کند، وضعیت وی مورد توجه مجدد قرارخواهد گرفت.
زندیه گفت: رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیجار هشدار داد: چنانچه برخی ازکاندیداها مصلحت نظام و شهرستان را رعایت نکنند و بخواهند از تعصبات قومی، قبیله ای و مذهبی سوء استفاده نمایند، به شدت برخورد و با تخلفات در این زمینه به سرعت رسیدگی خواهد شد.
او درخصوص فعالیت زود هنگام برخی داوطلبان در فضای مجازی افزود: تمام فضاهای مجازی و فعالیت های تبلیغی آنان رصد و در پرونده تخلفاتی کاندیدا ثبت می شود، هرنوع فعالیتی از سوی هواداران نیز به نام کاندیدا محسوب خواهد شد و او باید در این خصوص جوابگو باشد.
زندیه در خصوص وعده های تبلیغی برخی داوطلبان و حضور عده زیادی از انان در نمازهای جماعت و مجالس ادعیه عمومی مردم و اتفاقات پیش آمده در یکی از مساجد شهر بیجار افزود: هیات امناء و متولیان این مجالس باید مدیریت نمایند و نباید اتفاقات ناثواب و تخریبی نسبت به دیگران روی بدهد.
زندیه گفت: نوع تبلیغات و محل هایی از سوی شهرداری برای تبلیغ مشخص شده است نباید خارج ازاین اماکن پوستر و عکس نصب شود نباید زیبایی شهر مخدوش گردد در صورت مشاهده، ماموران اجرایی نسبت به جمع آوری بنرها و تبلیغات خارج از ضوابط اقدام خواهند نمود.
*حضور همه در انتخابات موجب اقتدار نظام می شود
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیجار در خصوص تاثیر حضور مردم نیز خاطرنشان کرد: موضوع شرکت یک حماسه ملی و بازدارنده است بحث جهانی و جایگاه مردمی نظام را نشان می دهد لذا هرکسی به اقتدار نظام و کشور ایمان دارد باید شرکت کند.
او از حضور بسیار خوب مردم دیار گروس در طول انقلاب در برنامه های حماسی تقدیر و ازهمه مردم متدین، انقلابی و دلسوز نظام، کشور و دیارگروس خواست با شناخت افراد اصلح و پاک دست، آینده ای درخشان و آبادی را برای خود و فرزندانمان پیش بینی کنیم.
حدود 700 نفر برای عضویت در شورای اسلامی پنج شهر و حدود 150روستای دارای شرایط برگزاری انتخابات درشهرستان بیجار داوطلب شده اند.
7350/1904
خبرنگار: سید باقر سبحانی
برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.