به گزارش خبرنگار ایرنا 2 کاندیدای حاضر در جلسه، برنامه های خود را اعلام کردند که پس از رای گیری از 17 عضو حاضر در هیات، اسماعیل پورجعفری با کسب 9 رای به عنوان رئیس جدید هیات اسکی کردستان انتخاب شد.
محمود علی محمد یکی از کاندیداهای ریاست بر هیات گفت: باید ورزش اسکی را به عنوان ورزشی همگانی و شاد به مردم معرفی کرد و در راستای تبدیل کردستان به قطب گردشگری قدم برداشت.
وی با بیان اینکه همفکری و ارتباط میان مدیران استانی و رئیس هیات لازم است افزود: تشویق بخش خصوصی برای حمایت از اسکی استان ضروری است.
ارتباط با مسئولان استانی در جهت رفع نواقص پیست های اسکی، توجه به قهرمان و قهرمان پروری، سازماندهی ورزشکاران، ایجاد مدارس اسکی در رده های سنی پایین و همکاری با واحد تربیت بدنی برای شناسایی نونهالان و نوجوانان، از جمله برنامه های علی محمد بود.
وی، همکاری با باشگاه های سپاه پاسداران، تلاش در جهت غنی کردن تجهیزات اسکی، تشکیل کلاس های آموزشی مربی گری درجه سه و تلاش در جهت همکاری با رسانه ها در جهت انعکاس مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های خود برای تصدی ریاست هیات اسکی ذکر کرد.
دیگر کاندیدای حاضر در مجمع، استفاده از جوانان قهرمان و پیشکسوتان را ضروری دانست و افزود: ارائه برنامه مدون برای استعدادیابی در جهت پیشرفت اسکی بسیار ضروری است.
اسماعیل پورجعفری ادامه داد: راه اندازی هیات های اسکی در شهرستان های فاقد هیات، ایجاد فضایی برای رقابت سالم، فضاسازی برای ایجاد پیست اسکی جدید و رایزنی برای جذب اسپانسر، از اولویت های من برای تصدی بر ریاست بر هیات است.
فراهم کردن شرایط لازم برای آموزش پرسنل ورزش اسکی، ایجاد کمیته استعدادیابی برای جذب دانش آموزان، دخیل کردن بخش خصوصی برای تکمیل پیست های اسکی استان، از دیگر برنامه های وی برای پیشرفت اسکی در کردستان بود.
هیات اسکی استان کردستان در چند دوره چهار ساله توسط مسعود شکرگزار اداره می شد که با توجه به بخشنامه جدید که بازنشستگان نمی توانند در رأس هیأت های ورزشی باشند به مسئولیت خود در اسکی استان پایان داد.
هم اکنون بیش از 100 اسکی باز سازمان یافته در کردستان مشغول به فعالیت هستند.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.