به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن تبریک نیمه شعبان، هفته معلم، روز کارگر و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان افزود: شرکت همگانی در انتخابات، تضمین کننده امنیت و عظمت جمهوری اسلامی در سطح منطقه ای و بین المللی است.
وی به ناامنی در کشورهای منطقه اشاره و اظهار کرد: همه باید با پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی، در راه توسعه و آبادانی هر چه بیشتر ایران گام برداریم.
امام جمعه سنندج در ادامه به آیه 28 سوره رعد پرداخت و گفت: خداوند در این آیه مسلمانان را به ذکر خالق خود امر فرموده است؛ چرا که قلب ها با ذکر خدا آرام می گیرد.
ماموستا خدایی با بیان اینکه ذکر خدا برتر از تمامی عبادات است اضافه کرد: خداوند همواره ما را به یاد و ذکر خود توصیه فرموده است؛ زیرا در پرتو یاد خدا، از گناهان دوری و در راه راست گام بر می داریم.
وی ادامه داد: مسلمانی که در زمان مرگ، عبارت'لا اله الا الله' را بر زبان آورد، خداوند بهشت را نصیبش می کند.
ماموستا خدایی یاد خدا را در افزایش برکت در زندگی مسلمانان بسیار موثر دانست و خواستار توجه بیشتر مردم به دعا و ذکر خدا شد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان سنندج نیز پیش از خطبه ها، در سخنانی بر اهمیت نقش معلم در جامعه و تربیت آینده سازان کشور تاکید کرد و خواستار تکریم بیشتر معلمان در جامعه شد.
فرمانداری شهرستان سنندج در راستای آشنایی مردم با نحوه رای گیری الکترونیکی انتخابات شوراهای شهر و روستا، در یکی از حجره های مسجد جامع سنندج، شعبه اخذ رای الکترونیکی آموزشی مستقر کرده بود که مورد استقبال همشهریان نیز قرار گرفت.
لازم به ذکر است که پنجمین دوره انتخابات شورای شهر سنندج به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.