فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، دهیاران روستاها باید شرایط را برای برگزاری انتخابات سالم، بانشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را برای مردم آماده کنند.

به گزارش ایلنا، یحیی نظری با اشاره به برخی وظایف دهیاران و همچنین نقش آنان در آبادی و توسعه روستا، بیان داشت: دهیاران بایستی با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در توسعه و آبادانی روستا قدم بردارند.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها بایستی در مسیر نهادینه کردن فرهنگ رشد و توسعه، با اتحاد و همدلی  در روستاها تلاش کنند.

وی همچنین‌اظهار داشت: رفع مشکلات دهیاران و کاهش دغدغه‌های آنها باعث تلاش بیشتر این مجموعه و تسریع حرکت به سوی حل مشکلات روستایی خواهد شد.

نظری  به مدیریت بحران در سطح روستاها اشاره داشته و افزود: هر دهیار بعنوان مدیر بحران روستا تعیین شده است که ضمن داشتن آمادگی لازم در تامین تجهیزات و نیروی انسانی، باید در مواقع ضروری و بحرانی، مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: با توجه به اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، دهیاران روستاها باید  شرایط را برای برگزاری انتخابات سالم، با نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را  برای مردم آماده کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در ایران اسلامی، دهیاران روستاها شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم، با نشاط و حضور حداکثری مردم آماده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.