به گزارش ایرنا رئیس فدراسیون کاراته، طی حکمی نگار حسینی مربی کردستانی را به عنوان مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشور در مسابقات آسیایی قزاقستان معرفی کرد.
این مربی کردستانی در مرداد سال 93 نیز به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی حضور یافت که این تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید توانست برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران پنج مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز را کسب کند.
حسینی در سال 2005 میلادی هم توانست به عنوان ورزشکار در رقابت های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال 1380 موفق شد در مسابقات کشورهای اسلامی تهران نیز نشان برنز را به خود اختصاص دهد.
شاگردان نگار حسینی نیز در آبان سال 94 در نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی بانوان جهان اندونزی یک طلا، نقره و برنز را کسب کردند و برای اولین بار افتخار جدیدی را در کاراته بانوان کشور رقم زد.
این مربی سنندجی در سال 94 نیز توانست مدرک مربیگری جهانی را در کشور اندونزی کسب کند.

** سه پروژه مهم ورزشی کامیاران به بهره برداری می رسد
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در سفر معاون عمرانی استانداری به کامیاران از بهره برداری و افتتاح سه پروژه مهم ورزشی تا هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جلسه ای که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و ریاست معاون عمرانی استانداری کردستان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: در سال گذشته اعتبارات عمرانی ورزش به 45 میلیارد تومان افزایش یافت که با عدم تخصیص اعتبار روبرو شدیم.
حامد جولایی هم اظهار کرد: فرمانداران شهرستان های تابعه در سال گذشته به بخش ورزش کمک های خوبی را انجام دادند و در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها اعتبارات قابل توجهی را در نظر گرفتند.
وی از بهره برداری سه پروژه مهم ورزشی کامیاران خبر داد و افزود: سالن 1200 نفره، زورخانه شهر های کامیاران و موچش تا هفته دولت برای استفاده ورزشکاران و قهرمانان افتتاح خواهد شد.
جولایی اضافه کرد: در صدد هستیم در سال جاری با مساعدت های فرماندار کامیاران در روستاهای دارای شرایط ویژه شهرستان، زمین های ورزشی و سالن های چند منظوره را احداث کنیم.
معاون عمرانی استانداری کردستان روز یکشنبه 27 فروردین همراه با مسئولان و مدیران استانی و شهرستان برای بررسی موضوعات مختلف به کامیاران سفر کرد.
امیر قادری در این سفر از استادیوم آزادی، استخر نیمه احداث و سالن 1200 نفره کامیاران بازدید و موانع و مشکلات پروژه های شهرستان را بررسی کرد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.