به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته سه کشور روز چهارشنبه 16 فروردین، شهرداری کامیاران نماینده استان کردستان ساعت 15: 15در استادیوم آزادی این شهر میزبان تیم خوشه طلایی ساوه است.
شهرداری کامیاران تا پایان هفته یازدهم با سه بُرد، 6 مساوی و 2 باخت در جایگاه سوم گروه 10 تیمی خود قرار گرفته است.
تیم شهرداری کامیاران در گروه شمال قرار دارد و با تیم های مقاومت ساری، شهدای رزکان کرج، اتحاد ساری، خوشه طلایی ساوه، آبسکون آلومینیوم تهران، مقاومت تهران، چوکای تالش، ملی پوشان تبریز و صنعت ساری هم گروه است.
مختار آذرآباد، حامد رضاپور، حسین ابوالفتحی، بلال وکیلی، محمد قلوزی، جلیل نوربخش، مسلم فریدی، محمد خادمی، صابر محمدی، کیوان مارابی و سیوان رحیم پور در ترکیب تیم شهرداری کامیاران قرار دارند.
همچنین مسعود مرادی و حمیدرضا امامی به ترتیب به عنوان سرپرست و سرمربی و فریدون فاتحی و مهرداد بدرودیان هر 2 به عنوان مربی این تیم را هدایت می کنند.

** مربی سنندجی به مسابقات تنیس روی میز هوپس آسیای میانه در تایلند می رود
با دعوت رسمی کنفدراسیون آسیا، سه ورزشکار نونهال به همراه 2 مربی، دهم اردیبهشت سال جاری، عازم کشور تایلند محل برگزاری اردو و مرحله نهایی مسابقات هوپس می شوند که فرشید کوکبی مربی تنیس روی میز سنندجی نیز به عنوان مربی آنان را همراهی می کند.
کوکبی که مسئول کمیته استعداد یابی فدراسیون تنیس روی میز است به همراه زهرا نیاقی ها، مربی بخش پسران و دختران، هدایت ورزشکاران نونهال کشورمان را بر عهده دارند.
محمد امین صمدی و الینا رحیمی، منتخبان هوپس آسیای میانه به همراه نوید شمس عضو سابق تیم منتخب هوپس جهان، با دعوت رسمی کنفدراسیون آسیا در آخرین مرحله از تمرینات و مسابقات گزینشی طرح هوپس حضور می یابند.
تمرینات و مسابقات طرح هوپس از 10 تا 19 اردیبهشت سال جاری (30 آوریل تا 9 می 2017) در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود.
هم اکنون بیش از 53 هزار و 670 ورزشکار بیمه شده کردستانی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند و این تعداد ورزشکار در 347هیات ورزشی استانی و شهرستانی عضویت دارند.
7355/ 1904
**خبرنگار: وریا کرمی/ **انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.