شکور صلواتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ساله در اسفند ماه بواسطه فرا رسیدن سال نو حجم مسافرت های درون شهری افزایش می یابد و این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال افزایش ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی را در دستور کار خود قرار می دهد.
وی اظهار کرد: بر این اساس ازهفته آینده تا آغاز سال نو ناوگان اتوبوسرانی این سازمان در سطح شهر سنندج تا ساعت 20:30آماده خدمات رسانی شایسته به شهروندان است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج ادامه داد: ساعت کار اتوبوس های این سازمان در برخی از مسیرها متغییر است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اتوبوسهای این سازمان در مسیر آزادی به شهرک بهاران تا ساعت 21 آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
به گفته وی این افرایش ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی بستگی به حجم مسافر در خطوط دارد و در صورتی که برخی از مسیرها دارای مسافر بیشتری باشد این سازمان آمادگی لازم برای افزایش ساعت کار اتوبوس ها را دارد.
وی افزود: با توجه به اجرای این طرح از 10اسفند ماه گشت های نظارتی، کنترل خطوط و حوزه اجرایی این سازمان با افزایش کنترل بر عملکرد ناوگان و ارائه خدمات بهینه به شهروندان نظارت خواهند کرد.
صلواتی گفت: با توجه به افزایش حجم سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال، شاهد ترافیک سنگین در بسیاری از خیابانها از جمله هسته مرکزی سطح شهر هستیم و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می تواند در کاهش و روانسازی ترافیک تاثیر گذار باشد.
وی اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی و ارائه عملکرد بهتر این سازمان سامانه پیامکی 3000802008020 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادت شهروندان است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزهای انجام شده و همچنین تعامل و همکاری شهروندان بتوانیم زمینه رضایتمندی همشهریان و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.
هم اکنون 100 دستگاه اتوبوس در 23 خط آماده جابجایی شهروندان هستند که از این تعداد 76 دستگاه خصوصی و مابقی نیز متعلق به سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج است.
سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
* آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.