به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران عارفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: علی رغم تمام محدودیت های اقتصادی در دیواندره کارهای زیادی به نتیجه رسیده و تعدادی نیز به نتیجه نرسیده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره اظهار کرد: در شهرستان دیواندره منتظر نماندیم تا سرمایه گذار مراجعه کند بلکه مسئولان به دنبال سرمایه گذاربودند و در جذب انهاهم موفق عمل کرده اند.
وی یکی از سرمایه گذاری ها را کارخانه سیمان عنوان کرد و گفت: در هر پروژه ای سخت ترین مرحله مطالعات است اگر مطالعات درست انجام شود سایر کارها با روند خوبی پیش می رود و در کارخانه سیمان مطالعات دقیقی انجام شده است.
عارفی افزود: اگر اکنون مردم در این پروژه ، پیشرفت فیزیکی ملاحظه نمی کنند به خاطر روند مطالعات است همین موضوع باعث شده بعد از شروع کار فیزیکی، دیگر مشکلی پیش نیایید و در روند ان مشکلی صورت نگیرد.
سرپرست فرمانداری دیواندره به سرمایه گذاری در بخش شیلات نیز اشاره کرد و گفت: در بحث شیلات، سرمایه گذار با کمک مسئولان مسیر را عوض کرد و در چند روز آینده شروع به کار می کند.
عارفی با اشاره به شهرک صنعتی زرینه گفت: در شهرک صنعتی 10 نفر متقاضی، درخواست داده و معرفی شده اند از کارهایی که در این شهرک انجام شده می توان به تغییر قیمت زمین از متری 40 هزار تومان به متری 25 هزار تومان و حذف حق مرغوبیت زمین در ان اشاره کرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره با اشاره به پروژه های دولتی گفت: فاز اول مجتمع آبرسانی اوباتو تا پایان اردیبهشت به بهره برداری می رسد و 40 روستا تحت پوشش این مجتمع از اب اشامیدنی برخوردارخواهند شد.
عارفی خاطر نشان کرد: پروژه سد سیاه زاخ بیش از 70 درصد پیشرفت دارد و امیدواریم با تخصیص کل اعتبارات بتوانیم سد را به بهره برداری برسانیم.
عارفی سپس در بحث کشاورزی به تولید 112 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان اشاره کرد و گفت: در سال 88 هم چنین بارندگی داشتیم اما امسال با مدیریت صحیح همکاران در جهاد کشاورزی و آموزش های لازم، مقدار قابل توجهی گندم در شهرستان برداشت شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به اینکه جو و فضای انتخابات کم کم در کشور حاکم شده است از همه مردم خواست ضمن مشارکت بالا در انتخابات، وحدت را حفظ نموده و دشمنان را مایوس نمایند.
7353/1904
خبرنگار: منصور محمدی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.