رئیس شورای شهرتوپ آغاج گفت: شهرنوپای توپ آغاج با مشکلات زیادی روبرو است و برای اولین بار ، شورای اداری بیجار با حضور همه مدیران شهرستان بزودی در این شهر برگزار می شود.
مصطفی صفرلو گفت: تلاش شورای شهرتوپ آغاج ایجاد پل ارتباطی مناسب، سهل و آسانتر مردم با مدیران شهرستان و برخی ادارات مرتبط امور شهری و روستایی دهستان سیلتان است.
وی به هماهنگی با بخشدارو فرمانداربرای برگزاری یک نشست با همه مدیران شهرستان درمسجد این شهر خبرداد و افزود: به منظوراطلاع رسانی بیشتر برای مردم بخش سیلتان و آمادگی بیشترمدیران نیاز به همکاری رسانه ها و فعالان فضاهای مجازی داریم.
صفرلو گفت: مشکلات آب و فاضلاب، افزایش پوشش مخابرات و نقاط کور بخش، نبود نمایندگی و دفتر بسیاری ازادارات که موجب اتلاف وقت مردم برای انجام ساده ترین کاراداری، زیباسازی شهر، امور بانکی و خدمات رفاهی و بهداشتی، پوشش ضعیف شبکه سیمای کردستان و افزایش امنیت و حضور نیروی انتظامی ازجمله مطالبی است که در دستور کار نشست اداری خواهد بود.
رئیس شورای شهر توپ آغاج بیجار ضمن تشکر از فرماندار شهرستان بیجارو بخشدار بخش مرکزی برای برگزاری این نشست شهرستانی، خواستارمساعدت و توجه بیشتر مدیریت شهرستان درکمیته برنامه ریزی به منظور تقویت و پشتیبانی امور شهرداری گردید که اکنون با کم بود منابع مالی مواجه است.
صفرلو نبود درآمد برای شهرداری و منابع درآمد زایی برای شهرداری را یک ضرورت مهم برای این شهردانست و گفت: اگر مردم وضعیت قبلی روستا بودن را به وضعیت فعلی تبدیل به شهرشدن ترجیح می دهند، نباید اشکال گرفت و به مردم حق داد.
شهر یک هزار نفری توپ آغاج و دهستان سیلتان با حدود 30روستا با جمعیتی حدود2هزارنفر در 50کیلومتری مرکزشهرستان بیجاردر شرق استان کردستان واقع شده است.
مهاجرت از این شهر و روستاهای دهستان سیلتان در سالهای اخیر روندی افزایشی به خود گرفته است.
نبود اشتغال و درآمد برای جوانان و کاهش انگیزه برای تحصیلات کارشناسی و بالاتراز عمده ترین عوامل تشدید مهاجرت ذکر می شود.

** فوتبالیست کامیارانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران گفت: فوتبالیست ناشنوای کامیارانی به دومین مرحله اردوی ارزیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور دعوت شد.
رضا باجلانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه میلاد محمدی با دعوت کادر فنی فدارسیون به این دوره از اردوها دعوت شده است افزود: دومین اردوی ارزیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور از یکم بهمن ماه در تهران آغاز می شود.
به گفته وی این مرحله از اردوهای تیم ملی به منظور آمادگی برای شرکت در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان در ترکیه برگزار می شود.
باجلانی با بیان اینکه در این اردو 45 ورزشکار ناشنوا از سراسر کشور حضور دارند اظهار کرد: این ورزشکاران تمرینات خود را زیر نظر سید حسن روشن سرمربی تیم ملی فوتبال انجام می دهند.
بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، دومین اردوی ارزیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور از روز یکم تا چهارم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون فوتبال برگزار می شود.
به گزارش ایرنا محمدی در تیرماه امسال به رقابت‌های ناشنوایان قهرمانی جهان در کشور ایتالیا اعزام شد و همراه با تیم ملی کشورمان به عنوان سیزدهم دست یافت.
کامیاران با 110 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/7350
خبرنگاران: ژاله گرگانی، سید باقر سبحانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.