به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان کردستان، ناصر اشکانی روز یکشنبه در جریان بازدید از هیات پزشکی ورزشی کردستان با اشاره به خدمات این هیات به جامعه ورزشی استان افزود: هیات پزشکی ورزشی کردستان عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است.
وی با اشاره به بررسی های دقیق صورت گرفته در حوزه های مختلف کاری هیات پزشکی ورزشی استان کردستان، گفت: در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، تمام اسناد و مدارک و برنامه‌ها و اقدامات هیأت کردستان بررسی شد و مشکلی در این بخش وجود نداشت.
وی با اشاره به اجرایی کردن تقویت فدراسیون پزشکی ورزشی از سوی هیات افزود: تمام فعالیت‌های هیات پزشکی ورزشی کردستان بررسی شد و بر اساس تقویم پیشنهادی برنامه ها دنبال شده است.
مسئول امور استان‌های فدراسیون پزشکی ورزشی بیان کرد: در این بازدید مشخص شد که سطح خدمات این هیأت در زمینه‌های آسیب‌های ورزشی، پرداخت غرامت هزینه درمان، نظارت بر اماکن ورزشی و برگزاری کلاس‌های آموزشی بی‌نظیر بوده و این شایسته تقدیر است.
وی ضمن قدردانی از روند خدمات در هیات پزشکی ورزشی استان کردستان، عنوان کرد: گزارش کارهای خوب و مثبت این هیأت به عنوان یکی از هیأت‌های موفق در کشور، به مسئولان ارشد فدراسیون اعلام خواهد شد و متناسب با این اقدامات از هیات پزشکی ورزشی کردستان تقدیر می شود.
رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان کردستان در جریان این بازدید با اشاره به برنامه های هیات استان و خدمت رسانی به جامعه ورزشی، بیان کرد: هیات با تعامل مناسب در سطح استان خدمت رسانی خوبی به جامعه هدف ارائه داده است.
بابک قطبی با اشاره به اولویت اصلی هیات پزشکی ورزشی استان کردستان، گفت: راه‌اندازی کلینیک فیزیوتراپی را از برنامه‌های اولویت‌دار هیأت در سال آینده خواند که با کمک فدراسیون احداث خواهد شد.
وی گفت: امسال 189 ورزشکار آسیب‌دیده از خدمات پزشکی درمانی این هیأت بهره‌مند شدند ضمن اینکه 38 نفر از این آمار به دلیل نیاز آنها به عمل جراحی، به فدراسیون اعزام شده‌اند.
وی انجام 2 هزار و 380 ساعت فیزیوتراپی رایگان، برگزاری جلسات آموزشی و نظارت بر 190 مکان ورزشی استان را از دیگر اقدامات هیأت پزشکی ورزشی در کردستان در سال جاری برشمرد.
رئیس هیات پزشکی ورزشی کردستان گفت: انتظار می رود که با حمایت های فدراسیون بتوانیم در ادامه راه نیز خدمت رسانی خوبی به جامعه هدف داشته باشیم.
56 هزار ورزشکار کردستانی در رشته های مختلف ورزشی تحت پوشش بیمه ورزشی هستند.
3020/ 1904
**خبرنگار: عبدالله رحمانی /**انتشاردهنده: مسعود احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.