شهردار سروآباد روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز کارگر اظهار داشت: مراسم گرامیداشت روز کارگر امسال بر خلاف سال های قبل به صورت ویژه برگزار شد  و به جای معرفی چند فرد به عنوان کارگر نمونه و تلاشگر از تمامی کارگران شهرداری تجلیل و تقدیر می شود چرا که دلسوزی و تلاش مداوم کارگران بر کسی پوشیده نیست.

سالار محمدی افزود: در این مراسم ویژه به رسم یادبود لوح سپاسی از طرف فرماندار و شهردار به کارگران تقدیم شد، همچنین کارت‌های هدیه‌ای از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر به صورت جداگانه به این بزرگواران اهدا و از سوی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نیز ۳۰ سبد کامل غذایی به تعداد کل کارگران تهیه شده است.

شهردار هورامان تخت نیز در حاشیه این مراسم با تبریک روز کارگر  اظهار داشت: کارگران قشر زحمتکش و توانمند جامعه هستند که چرخه تولید و صنعت بر دستان این قشر می‌چرخد.

آرمان شهبازی با بیان اینکه احترام و ارج نهادن به کارگران وظیفه همه آحاد جامعه است، افزود: قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی آنها باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود همانطور که پیامبر مکرم اسلام (ص) بر دستان زحمتکش کارگر بوسه زد که بیانگر جایگاه و ارزش والای این قشر زحمتکش جامعه است.

وی تاکید کرد: به عنوان شهردار شهر فرهنگی توریستی هورامان دستان توانمند همه کارگران به خصوص کارگران پرتلاش شهرداری را به گرمی می فشارم و از تلاش‌ها وخدمات ارزشمند آنان قدردانی نموده و روز جهانی کارگر را صمیمانه به آنان تبریک و برای آنها وخانواده هایشان آرزوی موفقیت وسربلندی دارم.

در پایان این مراسم از ۳۰ کارگر شهرداری سروآباد و ۱۲ کارگر شهرداری هورامان تجلیل و قدردانی شد.

شهرداری هورامان تخت دارای ۱۲ کارگر و ۱۴ نفر نیرو و پرسنل و شهرداری سروآباد نیز دارای ۳۰ کارگر و ۲۰ نفر پرسنل است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

شهرهای سروآباد و هورامان تخت هرکدام دارای پنج عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل در شورای اسلامی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.