به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، خالد جعفری، اظهار داشت: ۹ میلیارد تومان کمک در قالب کالاهای اساسی شامل برنج، روغن و مرغ گرم و همچنین کارت هدیه در استان توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

وی در این خصوص افزود: بخشی از این مبلغ از منابع استان، بخشی از کمک های خیرین داخل و خارج استان و بخشی هم از کمک های بنیاد مستضعفان تامین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: کمک های غیر نقدی در اختیار مراکز خیریه استان که از بهزیستی مجوز فعالیت داشتند، قرار گرفت تا میان نیازمندانی که شناسایی شده و تحت پوشش آنان بودند توزیع شود.

جعفری با اشاره به اینکه تاکنون بخشی از حدود ۲۰ هزار بسته از اقلام غذایی میان ۱۳ هزار و ۸۰۰ خانوار توزیع شده، یادآور شد: افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مستمری بگیران و بازنشستگان، مشمول دریافت این کمک ها نمی شوند.

وی در خصوص نحوه توزیع کارت های هدیه نیز گفت: ۹۶۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی که توسط بنیاد مستضعفان اهدا شده به تعدادی از کولبران شناسایی شده سروآباد، سقز، بانه و کارگران مرز باشماق که کارت مرزنشینی ندارند تعلق می گیرد و تعداد ۲۰ هزار عدد کار ۲۰۰ هزار تومانی نیز میان نیازمندان استان توزیع می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1413366
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.