سرهنگ فرامرز شاکری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین مواد کشف شده در این مدت شامل تریاک با ۲۸۷ کیلوگرم و حشیش با ۴۰ کیلوگرم بود ضمن اینکه ۱۶۵ نفر در رابطه با مواد مخدر و ۱۲ نفر قاچاقچی دستگیر شده و ۱۳ دستگاه خودروی حمل کننده مواد مخدر هم توقیف شده است.

وی اضافه کرد: شامگاه گذشته نیز بعد از کار اطلاعاتی هدفمند همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر یک قاچاقچی سابقه‌دار و عامل توزیع مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرکننده دستگیر شد که در این عملیات ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از خودروی این قاچاقچی کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مواد مخدر کردستان یادآور شد: برخود جدی با خُرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این استان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

وی با اشاره به افزایش گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی افزود: ضروری است که خانواده‌ها نظارت بیشتری بر فعالیت و رفتار فرزندان خود داشته باشند تا در دام مواد مخدر نیافتند.

سرهنگ شاکری تاکید کرد: تفکرات و باورهای غلطی در رابطه با تاثیرات مثبت چنین موادی در فضای مجازی منتشر می‌شود که به هیچ وجه صحت ندارد و به بهانه و طمع بیدار ماندن سال‌ها درگیر اعتیاد به مواد می‌شوند.

وی از همکاری خوب مردم با پلیس مواد مخدر تشکر کرد و گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پل ارتباطی ما با مردم است که به صورت شبانه‌روزی پاسخگو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.