بیمه سلامت با هدف رعایت اصول بهداشتی و کاهش مراجعات حضوری شهروندان به ادارات و پیشگیری از سرایت ویروس کرونا دفترچه های درمانی بیمه شدگان صندوق های بیمه ای را مجددا تمدید کرد.

دکتر انور اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع وقطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و با هدف رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد، تمام بیمه‌شدگان صندوق‌های بیمه‌ای اعم از کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، سلامت همگانی و سایر اقشاردر صورت مقتضی شدن دفترچه و داشتن نسخه سفید نیازی به مراجعه برای تمدید اعتبار ندارند و اعتبار دفترچه آنها تا اول تیرماه تمدید شد.

وی افزود: این موضوع به اطلاع همه مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان استان رسیده است و بیمه شدگان می‌توانند به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه و از خدمات سلامت بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان همچنین با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی ۱۶۶۶  برای پاسخگویی به سوالات مردم درباره بیماری ویروس کرونا، گفت: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص ویروس کرونا و ارائه راهنمایی و توصیه های بهداشتی و مشاوره در این زمینه است.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر جمعه ۲۲ فروردین در مجموع ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور نیز به چهار هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.