سردار علی آزادی روز سه‌شنبه در گفت و گویی خبری اظهار با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح و محدودیت سفر، تردد در ۲۲ نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان کنترل می‌شود، افزود: در این نقاط تردد خودروها از سوی ماموران انتظامی و پلیس راه مورد بررسی قرار می‌گیرد و خودروهایی که صاحبان آنها ساکن استان کردستان نباشند امکان ورود به شهرها را ندارند و همچنین کردستانی‌ها هم امکان خروج از شهرهای خود را نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: از هشتم فروردین تاکنون ۵۹۱ واحد صنفی متخلف از مصوبات اجرای این طرح هم در شهرهای مختلف استان کردستان توسط پلیس اماکن پلمب شد.

کشفایت مواد مخدر ۲۹۶ درصد افزایش پیدا کرد

سردار آزادی با اشاره به طرح نوروزی هم گفت: از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین امسال ۲۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۲۷ درصد میزان کشف افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: ۶ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر هم دستگیر و ۶ خودوروی آنان هم توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد:‌ تمرکز اصلی پلیس بر شناسایی و انهدام باندهای عمده تهیه و توزیع مواد مخدر است و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد این باندها به فعالیت در این استان بپردازند.

میزان کشف مواد مخدر ۴۰ درصد افزایش یافت

ریس پلیس آگاهی استان کردستان هم گفت: در مدت اجرای طرح نوروزی از ۲۸ اسفنده سال گذشته میزان کشفیات در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت:‌ ۱۱۴ درصد از وقوع سرقت‌ها در استان هم در این مدت کشف شده که نشان می‌دهد برخی از سرقت‌های کشف شده مربوط به قبل از اجرای طرح است.

وی یادآور شد: این موفقیت در تعامل پلیس آگاهی با سایر بخش‌های انتظامی و امنیتی و همچنین با همکاری مردم امکان‌پذیر شده است که ضروری است هم از نیروهای مختلف نظامی و امنیتی و هم از مردم تشکر کرد.

سرهنگ فاتحی افزود: از لحاظ شاخص کشف به کشف هم استان کردستان در کشور رتبه دوم را کسب کرده است که بسیار شرایط مناسبی را نشان‌ می‌دهد.

کف‌زنی به بهانه تبدیل ارز خارجی

وی گفت: در روزهای اخیر برخی افراد تحت عنوان تبعه خارجی به مردم برای تبدیل ارز به ریال رجوع می‌کنند که در واقع قصد سرقت به روش کف‌زنی دارند.

سرهنگ فاتحی افزود: این افراد به محض اینکه پول را برای تبدیل به آنها نشان می‌دهند آن را به سرقت می‌برند بنابراین شهروندان به هیچ وجه به چنین افرادی اعتماد نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.