رییس اداره صنعت معدن و تجارت مریوان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با مرکز استان، ۱۷۰ تُن میوه تنظیم بازاری به این شهرستان اختصاص یافت که براساس هر کیلوگرم سیب و پرتقال ۵۵ هزار ریال در حال توزیع است.

ناصح دولتیاری یادآور شد: توزیع میوه تنظیم بازار در ۱۸ نقطه شهرهای مریوان و کانی دینار عرضه می شود و مردم می‌توانند تا پایان تعطیلات نوروز از این مراکز میوه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه میوه تنظیم بازار در سردخانه این شهرستان به اندازه کافی موجود است، تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم از تجمع در مراکز عرضه میوه شب عید خودداری کرده و بتدریج برای خرید مراجعه کنند.

توزیع ۳۰ تُن میوه شب عید در شهرستان سروآباد

رسیس سازمان تعاون روستایی سروآباد نیز اظهار داشت:‌در راستای تهیه و توزیع میوه شب عید ۳۰ تُن میوه شامل ۲۰ تُن پرتقال و ۱۰ تُن سیب به این شهرستان اختصاص داده شد.

احسان غلامی افزود: توزیع میوه تنظیم بازار در شهر سروآباد در میدان شهید مرادی انجام می شود و در صورت تقاضای روستاییان در سطح روستا نیز با هماهنگی ادارات مربوطه امکان توزیع وجود دارد.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب این ۲ میوه ۵۵ هزار ریال برای هر کیلوگرم است، گفت: مردم نگران کمبود میوه نباشند چون در صورت اتمام سهمیه شهرستان مجددا تقاضای افزایش سهمیه به استان اعلام و نیاز مردم تامین خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.