علی محمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعدادی از پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی و جمعی از خیران در اقدامی انساندوستانه، بخشی از اقلام مصرفی حفاظتی مورد نیاز بیمارستان امام خمینی(ره) را خریداری و اهدا کردند.

وی افزود: اهدای این اقلام با حضور فرماندار ویژه و رییس بیمارستان امام خمینی انجام شد که شامل ۱۰۰ دست لباس ویژه حفاظتی، ۲ هزار دست کاور کفش و یک هزار عدد کلاه بیمار است.

محمدیان با بیان اینکه روزانه این توزیع ها انجام می‌شود، اضافه کرد: افراد تامین کننده این اقلام تعهد دادند جهت حمایت از فرشتگان کادر پزشکی، این روند را به صورت تدریجی بدلیل دشواری در تامین وسایل بهداشتی و پزشکی ادامه دهند. معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه با اشاره به اینکه مرحله بعدی این کمک ها شامل: ۲۰۰ دست لباس و ماسک های صورت در روزهای آینده تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) خواهد شد، گفت: با مدد از الطاف الهی و با تمام توان و مساعدت پیمانکاران و خیران، پشتیبان کادر  پزشکی و درمانی خواهیم بود.

افسانه سالکی، رییس بیمارستان امام خمینی (ره) سقز هم از تمام پیمانکاران و خیرانی که اقدام به جمع آوری و خرید اقلام بهداشتی و پزشکی کردند، تشکر کرد.

محمدیان ارزش ریالی این کمک ها را ۱۱۰ میلیون ریال برآورد کرد و یادآور شد: کمک‌های جمع آوری شده هیچ ارتباطی با کمپین‌های مردمی ندارد و آنها هم با هماهنگی فرمانداری اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها را تهیه و توزیع می‌کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.