به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال اظهار داشت: مردم غیور و ارجمند، فرهیختگان عزیز، ماموستاهای گرامی، استادان دانشگاه، پرسنل ادارات، اصحاب معزز رسانه و فرهنگیان دوست‌داشتنی کردستان، همگان شاهد آمدن ویروس کرونا در کشور هستیم و درست بر خلاف هشت سال جنگ تحمیلی که تنها به چند استان محدود شده بود و در صورت نیاز استان‌های دیگر معین استان‌های درگیر جنگ بودند، امروز در جنگ فراگیری قرار داریم که تمامی استان‌های کشور را مورد تهاجم قرار داده است.

وی افزود: از طرفی در هشت سال دفاع مقدس می‌توانستیم با اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های نظامی کوتاه مدت، به سرعت مردم و بسیجیان را برای مقابله با تهاجم‌های نیروهای متخاصم آماده کنیم اما در شرایط کنونی و به صورت متوسط برای یک پرستار چهار سال و برای یک پزشک عمومی هفت سال باید وقت گذاشت تا بتوانیم جایگزینی برای پرسنل کنونی پیدا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: انصافاً نباید از حق گذشت که کادر پزشکی و درمانی استان کردستان از تمام جان و دل برای خدمت به مردم کردستان کمر همت بسته و زندگی خود را وقف زندگی و آسایش و آرامش مردمان نجیب استان کردستان کرده‌اند.

خوش اقبال یادآور شد: لذا وظیفه ملی، میهنی و استانی ماست که با تمام وجود از این کادر مجرب و با دانش حمایت کرده و با رعایت امور جاری خود، این زنجیره ویروس کرونا را در استانمان قطع کنیم.

وی بیان کرد: عاجزانه از همه اقشار مختلف مردم خواهش می‌کنم تا حد امکان در منازل خود باقی مانده تا این مشکل که تمام کشور را درگیر خود کرده، هر چه زودتر از بین ما خارج شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1379152
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.