فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان طی ۲۴ ساعت اخیر هفت مورد دیگر افزایش پیدا کرده و هم اکنون ۲۱ نفر مبتلا به این ویروس در استان کردستان شناسایی شده‌اند.

وی افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا صبح روز پنج شنبه ۱۵ نفر در استان کردستان مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: پس از گذشت چند ساعت ظهر پنج شنبه اعلام شد که هفت مورد جدید دیگر مبتلا به ویروس کرونا در کردستان شناسایی شده و هم اکنون شمار مبتلایان به این ویروس در سطح استان به ۲۱ نفر رسیده است.

رضاعی ضمن تایید ابتلای ۲۱ نفر به این ویروس در استان، یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۹۷ نفر مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری شده‌اند.

وی ضمن اشاره به انجام مستمر و منظم آزمایش‌های لازم برای شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های در اختیار به صورت مستمر آزمایش‌های لازم انجام و جهت بررسی به تهران ارسال می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به محض شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان کردستان افرادی که بیمار بودند، در بیمارستان‌ها بستری شده و خانواده‌های آنها نیز در قرنطینه به سر می‌برند.

رضاعی بار دیگر ضمن دعوت از مردم در راستای رعایت بهداشت فردی، اظهار داشت: انتظار می رود که همه کردستانی ها به بهترین شکل ممکن موارد بهداشتی در راستای مقابله با این ویروس در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1372833
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.