به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در نشست با فرماندهان مرزبانی استان کردستان بر همدلی و یکرنگی کارکنان در انجام مأموریت‌های محوله تأکید کرد و گفت: همدلی و یکرنگی خصیصه مثبت و خوبی است که مرزبانان در ایجاد امنیت پایدار مرزها باید از آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه مرزبانان پیرو خط ولایت فقیه هستند، افزود: انقلاب اسلامی بسترساز ظهور خواهد بود و مرزبانان نیروی انتظامی نیز باید در این مسیر انقلابی و اسلامی نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اولویت آمادگی عملیاتی، ارتقای تعاملات و کاهش آسیب پذیری در مأموریت‌ها اظهار داشت: مرزبانان عزت کشور هستند و صلابت هر کشور از مرز آن شروع می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مأموریت‌های مرزبانی تصریح کرد: نیروی انتظامی یک وجه پلیسی و یک وجه نظامی و دفاعی دارد که از ارکان اصلی امنیت پایدار در سطح جامعه است بنابراین باید تمام ارکان از جمله آموزش بر اساس این مؤلفه‌ها انجام و اجرایی شود.

سردار رضایی تاکید کرد: مأموریت نظامی و دفاعی و مأموریت حقوقی و معاهدات که ارتباط دیپلماسی با کشور مقابل است به عنوان شاخصه‌های مهم و لازمه تأمین امنیت مرزهای کشور است.

وی با تاکید بر ارتقا فرهنگ سازمانی و مثبت گرایی در مرزبانی، اظهار کرد: اولین چیزی که باید حاکم شود صداقت در گفتار و رفتار است بنابراین باید برای نیروهای خودی مثبت گرا و برای دشمنان منفی گرا باشیم.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در راستای فرهنگ سازی در بین کارکنان باید از تعریف و تمجید بی جا و تخریب شخصیت دیگران پرهیز و فرهنگ اسلامی را در سطح مرزبانی جاری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1364998
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.