به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حاتمیان صبح امروز سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان قروه با بیان اینکه پشتوانه مردم باعث شد ایران اسلامی امروز جایگاه پرقدرتی داشته باشد، اظهار داشت: این جایگاه به گونه ای است که بزرگ ترین قدرت های جهان را پای میز مذاکره می نشاند و خواسته های خود را بر دشمنان تحمیل می کند و این به پشتوانه حضور مردم شکل گرفته است.

به گفته وی  انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب و اندیشه توحید است که در سال ۵۷ پرچم توحید توسط یکی از شاگردان مکتب اسلامی برافراشته شد.

حاتمیان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را عاملی برای عزت و آزادگی مسلمانان دانست و افزود: یک روز مسلمانان جنایت های رژیم صهیونیستی را در فلسطین مشاهده می کردند و توانایی سخن گفتن نداشتند اما با پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار به جامعه مسلمانان بازگشت و گروه های مقاومت اسلامی در سراسر منطقه ایجاد شد.

وی به برنامه ریزی امام برای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: برنامه انقلاب اسلامی در ایران سرنگونی رژیم ستمشاهی و در جهان اسلام ایجاد امت واحد مسلمانان بود که با تشکیل حکومت اسلامی در ایران آغاز شد.

حاتمیان با اشاره به اینکه اراده آهنین ملت ایران اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمن را ناکام گذاشته است، بیان کرد: ملت ایران با قومیت ها و با فرهنگ های مختلف انسجامی ملی و اتحادی بی نظیر دارد و در طول ۸ سال دفاع مقدس هم این ملت ایران اسلامی بود که دشمن را از رسیدن به خواسته های خود ناامید کرد.

مطابق اظهارات وی این بسیجی ها بودند که با ایمان در برابر دشمن ایستادند و امت واحده مسلمانان را در ایران اسلامی تشکیل دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نماد صلابت و اقتدار ملت ایران اسلامی و تمام مسلمانان دنیاست و به شهادت رسیدن وی توسط آمریکایی ها جنایتی نابخشودنی است.

حاتمیان در پایان گریزی داشت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و افزود: در انتخابات پیش رو باید از رأی مردم افرادی انتخاب شوند که برای آینده مردم تصمیم گیری کنند و کشور را به سمت آرمان های انقلاب اسلامی سوق دهند.

وی خواستار حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی و در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و گفت: مردم باید با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای دشمنان ایران اسلامی را ناامید کنند و یکبار دیگر پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1351390
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.